İlköğretim Matematik Öğretmenliği atamaları taban puanları

İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2010/Aralık İlk Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Atanma Tipi:

Sözleşmeli

Öncelik:

1

Atama Taban Puanı:

87,735

Atanan Sayısı:

240

Başvuru Sayısı:

687


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2010/2 İlk Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Atanma Tipi:

Sözleşmeli

Öncelik:

1

Atama Taban Puanı:

84,167

Atanan Sayısı:

457

Başvuru Sayısı:

1.164


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2010/1 İlk Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Atanma Tipi:

Kadrolu

Öncelik:

1

Atama Taban Puanı:

86,215

Atanan Sayısı:

310

Başvuru Sayısı:

972


İlköğretim Matematik 2009/5 İlk Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Kadrolu Atama Tarihi:

31 Aralık 2009

Kadrolu Atama Öncelik:

1

Kadrolu Atama Taban Puanı:

89,376

Kadrolu Atanan Sayısı:

13

Sözleşmeli Atama Tarihi:

31 Aralık 2009

Sözleşmeli Atama Öncelik:

1

Sözleşmeli Atama Taban Puanı:

86,207

Sözleşmeli Atanan Sayısı:

225


İlköğretim Matematik 2009/4 İlk Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Atama Tarihi:

16 Aralık 2009

Atanma Tipi:

Kadrolu

Öncelik:

1

Atama Taban Puanı:

86,937

Atanan Sayısı:

420


İlköğretim Matematik 2009/4 Açıktan ve Kurumlar Arası Yeniden Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Atama Tarihi: 16 Aralık 2009

Atanma Tipi:

Kadrolu

Min. Öğretmenlik Süresi:

1556

Atanan Sayısı:

1


İlköğretim Matematik 2009/4 Açıktan ve Kurumlar Arası İlk Atama Sonucu Oluşan Minimum Puanlar

Atama Tarihi: 16 Aralık 2009

Atanma Tipi:

Kadrolu

Öncelik:

1

Min. Memurluk Süresi:

817

Atanan Sayısı:

12


İlköğretim Matematik 2009/2 Atama Dönemi Kadrolu ve Sözleşmeli Öğretmen Atama/Görevlendirme Minimum Puanları

Kadrolu Atama Öncelik:1

Kadrolu Atama taban puanı:

88,451

Kadrolu Atanan Sayısı:

179

Sözleşmeli Atama Öncelik:

1

Sözleşmeli Atama taban puanı:

87,038

Sözleşmeli Atanan Sayısı:

353


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2009-1 Sözleşmeli Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

19 Mart 2009

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

82,078

Atama yapılan öğretmen sayısı:

354


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2009-1 Kadrolu İlk Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

25 Şubat 2009

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

85,828

Başvuru:

2122

Atama yapılan öğretmen sayısı:

476


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2009-1 Kurumlararası Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

25 Şubat 2009

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Min. Öğrt. Süresi:

0

Min. Mem. Süresi:

1147

Başvuru:

18

Atama yapılan öğretmen sayısı:

6


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2009-1 Açıktan Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

25 Şubat 2009

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Min. Öğrt. Süresi:

694

Min. Mem. Süresi:

0

Başvuru:

4

Atama yapılan öğretmen sayısı:

4


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008-2 Ek Sözleşmeli Öğretmen Görevlendirme Minimum Puanları

Atama tarihi:

5 Aralık 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

83,383

Atama yapılan öğretmen sayısı:

700


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008-2 Kadrolu İlk Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

21 Ağustos 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

87,939

Atama yapılan öğretmen sayısı:

734


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008-2 İlk Defa Sözleşmeli Görevlendirme Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

21 Ağustos 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

87,654

Atama yapılan öğretmen sayısı:

93


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008 Kurumlararası Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

21 Ağustos 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Min. Öğrt. Süresi:

0

Min. Mem. Süresi:

981

Göreve başlama tarihi:

01.12.2005

Atama yapılan öğretmen sayısı:

5


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008 Açıktan Atama Alanlar Bazında Mininum Puanları

Atama tarihi:

21 Ağustos 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Min. Öğrt. Süresi:

0

Min. Mem. Süresi:

597

Göreve başlama tarihi:

13.04.2006

Atama yapılan öğretmen sayısı:

9


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008/1 Atama Dönemi Kadrolu Öğretmen Görevlendirme Mininum Puanları

Atama tarihi:

25 Şubat 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

85,525

Atama yapılan öğretmen sayısı:

381


İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2008/1 Atama Dönemi Sözleşmeli Öğretmen (657/4-B) Görevlendirme Mininum Puanları

Atama tarihi:

25 Şubat 2008

Atama yapılan branş:

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Atama taban puanı:

78,982

Atama yapılan öğretmen sayısı:

205

87 yorum:

  1. hazırlayan arkadaşlara teşekkür.emeginize saglık...

    YanıtlaSil
  2. B grubu ne demek??

    YanıtlaSil
  3. seneye mezun olacam kısmetse bu puanları gorunce korktum sızce ne yapmayılım

    YanıtlaSil
  4. çok çalışmak gerek çok

    YanıtlaSil
  5. 82 ALDIM ATANIR MIYIM ACABA

    YanıtlaSil
  6. İLK ÖĞRETİM MATEMATİK BÖLUMUM

    YanıtlaSil
  7. 76 aldım,türkyie sıralamam 38 bnilerde atanma ihtimalim 0 değil mi?

    YanıtlaSil
  8. 83 aldm atanır mıyımmmmm??????

    YanıtlaSil
  9. ilk. mat.cıyım ben de..

    YanıtlaSil
  10. ilk mat 86,541 puanım var ilk tamada atanabilirmiyim ne dersiniz ????

    YanıtlaSil
  11. ilk mat puanım 86.937 sıralamam 3374 sizce ilk atamada atanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  12. bence bu ilk atamada 86 ve üstü atancak bende ilkmat.çıyım 85 aldım 2.atama olur inş.

    YanıtlaSil
  13. bu ilk atamada kaç ilkmat alacaklar acaba

    YanıtlaSil
  14. ben bu sene marmara ilk mat kazandım bu gidişle özel sektörde deniycem şansımı atama puanları baya yüksek of of...gerçi atamalarımız iyi yine de diğerlerine göre çok atanıyoruz puanlar niye bu kadar yüksek anlamadım

    YanıtlaSil
  15. elvin dedi ki...
    bende ilk matçyım..
    bu yl netlerim çok eksik geldi 79 aldım benimde atnma ihtimalim sözleşmelde olsa yüzde sfır mı arkadaşlar bi yorummm??:(

    YanıtlaSil
  16. bnde ilkög matcıyım puanım 84.4 taban puanlar kasım yada subata düsermi

    YanıtlaSil
  17. bu sene kasımda yapacaklarmı acaba. benimde 84.2 umarım en kötü şubatta atanırız.taban puanların düşmesi umuduyla.bir de branş sıralamaları açıklandımı

    YanıtlaSil
  18. diclede ilk öğretimci matcıyım inanın bu gidişatı bilseydim gider kpss sıkıntısı ve stresi olmayan 2 yıllık bir bölüm okurdum ve şimdi altımda arabam, üstümde çatım, yanımda damım olurdu.lanet gelsin lanet olsun...

    YanıtlaSil
  19. walla biz de bu sene imö kazandık.allah sonumuzu hayır etsin.şimdiden kpss çalışmaya karar werdik.yeterli olurmu sizce?

    YanıtlaSil
  20. hayat zorluklarla dolu malesef. umudunuzu kırmayın ümit var olun

    YanıtlaSil
  21. ah bende ilköğretim matçıyım inşallah ilkokul 4ve 5 lere branş öğretmen zorunluluğu gelir o zamn yaşadık. seneye girecem bende Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  22. önemli olan ad değil önemli olan yorum25 Eylül 2009 01:47

    ben kpss ye girmedim yinede atanırmıyım acaba?:)

    YanıtlaSil
  23. ben kastamonu üniv. ilköğretim mat. okuyorum bu bölümde atanmak çok zor mu?

    YanıtlaSil
  24. ne tasadüf ben de ilköğretim matematik öğretmenliğini bitirdim... 85 aldım. atanma tamamen kontenjana bağlı bence. sıralamaları bilsek daha sağlıklı yorum yapabilirdik ama bilemiyoruz maalesef. hayırlısı artık...

    YanıtlaSil
  25. millet !!! nerdesiniz yaaa. herkes umutsuz mu ???

    YanıtlaSil
  26. 84.9 ile kasimda atanabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  27. 84.9 ile kasimda atanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  28. hocam benim de puanım hemen onun üstünde zaten. kasımda sözleşmeli alım olursa atanabiliriz ama kadrolu atama için kont yüksek olmalı ki atanabilelim. yoksa zor

    YanıtlaSil
  29. abiler bende 2. sınıfım biz mezun olana kadar durum ne olur kafam cok karısık bi yol gösterin yeniden sınava hazırlanmayı düşünüyorum ftr istiyorum dua edin ya bu bölüm adam olsun yada bizi oyalamasınlar :(

    YanıtlaSil
  30. ya bende ilk matçıyım bu atamaların puanları ilden ile değişiyo dimi

    YanıtlaSil
  31. ben iöm bitirdm 2007 de mezun oldm.ilk sene 78,0 aldım ve son atama 78.5 ta kaldı.sonrası malum puanlar yükselişe geçti.tavsiyem snv korkunuz varsa şimdiden özel sektöre adım atın.ilerleyince maddi yönden daha iyi aslında.

    YanıtlaSil
  32. ahh bu atamalar ne olacakkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  33. çok zor olmuş bende matçıyım allah yardım etsin bizlere ve fencilere

    YanıtlaSil
  34. slm bende hacettepede ılk ogretm mat 1. sınıfım ya bu yorumları okuyunca korkmaya basladm durum cok mu vahım ya.. ıc acıcı bırseyler soylesenz..

    YanıtlaSil
  35. ilköğretim matçılar 86,2 alan varsa sıralamasını açıklayabilir mi acaba

    YanıtlaSil
  36. ağlamayın arkadaş, sizden çok ücret alan yok hala ne diyosunuz.

    YanıtlaSil
  37. Matematikçi Dostu4 Mart 2010 16:49

    2010 ocak ataması olmadı ve ayrıcaaaa subat sonu emekli olanlar oluyo... ve diğer sebeplerden meb.te boşalan kadroları hesap edersek... vede.. busene ocak-subat ataması olmayınca... Ağustosta alınan öğretmen kontenjanı ve sayısı dahada artacak... ve...buda... kpss taban puanının düşmesine sebep olacak...bu sene kpss den en azından 85 puan almak çok iyiii bir puan olur! belki 82-83 alanlara bile atanma şansı olabilir...herkes ona göre çalıssın...calışın yani bu sene şans daha yüksek... bide 4-5. sınıflara matematıkte branş öğretmen şartı gelirse değmeyin keyfe... herkese başarılar...

    YanıtlaSil
  38. Arkadaslar merhaba...
    Ben bu sınavlara da ianmıyorum bu sistem gençleri harcıyor.Bizler her zaman KPSS kabusunu mu görcez her gece ya.Hayata ne zaman başlayacaz.Ben dersanedeyim abisi.Bizler bu ülkenin geleceğini yetiştiriyoruz.Eğer devlet sahip çıkmazsa onun eksiklğidir...

    YanıtlaSil
  39. okuyan varsa bıraksın ben mezuum lgs mi ls mi ne haltsa ona girdim 2. üni okucam

    YanıtlaSil
  40. allah size yardım etsin....adıyaman..ccc..

    YanıtlaSil
  41. arkadaslar ilköğretim matematik mi ii sizce yoksa ortaöğretim matematik mi görüşlerinizi merakla bekliyorum...teşkler

    YanıtlaSil
  42. ilköğretim matematik daha avantajlı.
    Kpss 2010 dan ( puan hesaplama programlarına göre) 87 alıyorum. Sizce atamam olur mu bu yıl?

    YanıtlaSil
  43. Ben de imö! 2010 da 86 alırsam atanırmıyım sizce

    YanıtlaSil
  44. Bu sene sınava girdim,ilköğretim matematiği yazıcam ama lise matemetik öğrtliğinide yazsammı acaba?

    YanıtlaSil
  45. ben de kpss uzmanına göre hesaplattım 91 geldi ama çevremdekiler de iyi yapmışlar imö taban puanları bu sene yükselir mi

    YanıtlaSil
  46. BEN BU SENE ÜNİVERSİTEYE GİDİCEM SİZCE İLK.ÖĞR. Mİ YOKSA ORTA ÖĞR. MAT.MI VEREYİM

    YanıtlaSil
  47. MERHABA ARK. BENDE SINAVA GİRDİM BU SENE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ YAZDIM İLK TERCİHLERİME AMA SONRA DÜŞÜNDÜM EGER DEVLET MEMURLUĞU OLMAZSA ÜNİ HAZIRLIKTA DERSANEDE YADA ÖZEL DERS VEREBİLİRMİYİM YOKSA İLK.MAT.ÖĞRT. OKUDUM DİYE LİSE ÖĞRCLERİNE DERS VEREMİYOR MUYYUM EĞER ÖYLEYSE İLK ÖNCE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ YAZICAM SONRA MATEMATİK BÖLÜMÜNÜ SIRALIYCAM LÜTFEN BİLGİLERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER....

    YanıtlaSil
  48. bu sene puanım epey yüksek geldi ilk öğretim matematik tercih etmeyi düşünüyordum ama gerçek olan birşeyde varki atama puanları çok yüksek,devlet sürekli her şartta önümüze bir engel koymaya devam edecek,lanet olsun ki bu yüzden hayalimden vazgeçiyorum sağlık alanında tercih yapacağım..ne zaman rahat nefes alacağız bu ülkede ne zaman...

    YanıtlaSil
  49. en zor öğretmenlik türü ayrica okuması zor ,kpss puanı çok yüksek bu bölümdekilere acıyorum

    YanıtlaSil
  50. ben de bu bölümü yazacam sayısaldan başka ataması olan ii bi öğretmenlik yoq ki elden ne gelir ...

    YanıtlaSil
  51. bu yıl atamalar kaçta olur bilmiyorum ben seneye girecem şimdiden başladım ama en iyi okunacak bölüm bu lise matın hiç ataması yok öğrenciyim özel ders de veriyorum öğretmenlik açısından en iyi bölüm bu kesinlikle okuması da gayet kolay ama atamalar yüksek çünkü bölümü kazananların türkiye dereceleri iyi son iki yıl dişimizi sıkıp çalışacağız sonra 1.700 maaş yarım gün yaz tatili daha iisi yok bence

    YanıtlaSil
  52. benim bu yıl lise bitti, puanım her türlü öğr. yetiyor ama ilk. mat ve okul öncesi arasında çok kararsızım, birinin ataması çok kolay ve çok rahat bir meslek,sadece 8 den 12.30 a kadar okuldasın.. diğerinde kpss sıkıntısı var, akşama kadar okul var, devlete giremezsem dershanelerde suyumu çıkarırlar.. ama ilk. mat. istediğim bir meslek..karar vermek çok zor..

    YanıtlaSil
  53. ilk öğretim mat.öğretmanliğini okuduğumuz da dershaneler de üni. hazırlanan öğrencilere ders verebilirmiyiz.Yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  54. bende bu sene sınava girdim ve tercihlerin bitmesine 2 gün kaldı ilköğretim matematik öğretmenliği mi yoksa seneye tekrar hazırlanmalımıyım çok kararsız kaldım aslında mühendisliklere yetio puanm ama şuan ne yapıcam bilemiyorum bu yorumları okuyunca çok kafam karıştı 4 seneey bişeyler düzelmez miki yaaaa::S

    YanıtlaSil
  55. yhaa gerçekten çok zor karar vermek atama varmı yokmu anlamadım biri ii dio biri kötü sağlık dışındaa garanti meslek yok anlaşılan çok kötü bi durum yhaa bende bu sene sınava girdim ilk mat yazmayı düşünüyorum ama yorumlardan sonraa bilemiyorum bu arada arkadaşın biri bölüm daha ii dedi sanırım ama bölümüde kimse tavsiye etmioo bide her yerde bölüm var zaten gerçekten bişeyler bilenler bi açıklık getirirse bi an önce çok ii olur teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  56. arkadaşlar ben ilk matçiyim ewet atanamadım ama halimden memnunum ilköğretim lise hatta üni hepsine ders verilebilir kişi kendini geliştirmişse ben derhanede çalışıyorum deli gibi matçi arıyolar ki artık dershaneler bile eğitim fakültesi mezunu arıyolar bırakın şu bölümleri yaa oda ne bilim adamı yetişiyomuş hani kaçı bilim adamı oldu nerde çalışıyolar dershanede neden bölüm okuyolar zannediyosun puan yüzünden daha düşük puanla giriyolar bölümlere 6 ayda formacyom oh ne rahat kolay diil öle ilk mat öğretmeni olmak olun arkadaşlar deli paralar dönüyo sektörde boşverin atamayıverin..

    YanıtlaSil
  57. bu ne ya 2013 te mezun olcam korkmaya basladım bu ne karamsarlık arkadaslar. bu çark bi şekilde dönecek sonuçta. puanın yuksek olması da ztn standart sapmadan kaynaklanıo. bz matematk yapıoruz e puan da yukselio. çalışcaz elbet baska yolu yok..

    YanıtlaSil
  58. arkadaşlar ben amasya iöm kazandım fakat atama puanları canımı sıkıyor diger tarafta deniz assubaylığını kazandım kafam çok karışık karar vermeme yartım edin teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. bende bu sene ilköğretim matematik kazandım hemşireliğe gidicektim şartları zor diye bıraktım iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum ama yorumlarınızdan dolayı meslekten iyice soğudum biraz iç açıcı konuşamaz mısınız

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar ben de aynı arkadaşlarım gibi imö kazandım ama başka çıkış yolu bulamadım çünkü mühendisliklere baktım özel sektörde çok ezildiklerini gördüm çok az ücrete tabi ediolar öğretmenlik düşündüm ve sayısalda en fazla ataması olan bölm de bu ö yüzden devlet babaya sırtımı dayamak için bu bölmü yazdım

    YanıtlaSil
  61. ilköğretim matematik kazandm 20 yaşndaym mühendlik okuorm bölüm değiştirsem mi bilemiorm öneren varmı zamanım dar lütfen yardımcı olun kpssde sıkıntı çekermym nedersinz gıda mühendisliğini bırakmaya değermi bu bölüm?????

    YanıtlaSil
  62. arkadaşlar sizce ilköğret,m mat öğrtmenliği iyimi tercih edeyim mi yardımlarınızı bekliyorum.. evet yada hayır...

    YanıtlaSil
  63. ARKADASLAR BEN BU YIL SINAVA GIRDIM PUANIM VE SIRALAMAMA GORE BOGAZICI DISINDA HER İLKOGRETM MAT GELIYOR..TERCIHLERIMDE FIZIK TEDAVI VE TIP YAZDIM GELMEDI ASLINDA BAKRSANIZ BEN TIP OKUMAYI YANI SAGLIK SEKTRNU HIÇÇ ISTEMIYORUM..MAT OGETMENLIGINI HEP COK ISTEDIM AMA KORKUYORUM ATANMAMA DURUMUMDAN HERKES BIR YIL DAHA KAL TIP FAKULTESINE GT DEDI SUAN SENEYE KALDIM GBI BISEY OLDU AMA IKINCI TERCIHLER VAR YANI EK KONTENJAN NE DERSINIZ İLKÖGRTM MAT YAZAYIM GIDEYIM MI BANA YARDIMCI OLURSANIZ COK SEVINCEM

    YanıtlaSil
  64. sağlık sektörünü istemiosan bi yıl bekleme iöm yaz yani kpss senin elinde çalışırsan kazanırsın

    YanıtlaSil
  65. valla ben ilk.mat mezunuyum yazacaklara tavsiyem gidin başka bölüm yazın. yani ben o hatayı 5 yıl önce yaptım şimdi acısını çekiyorum. o kadar puan alıp kazanıyosunuz sonra okul bitince rezil oluyosunuz. dersanelerde çalışma şartları çok ağır 3 kuruşa sabahtan akşama kadar canınızı çıkarıyorlar. ücretli kölelikte ise çalıştığınız okulda hemen kadrolu, sözleşmeli ve ücretli öğretmen arasında yapılan ayrımcılığı hissediyorsunuz;çünkü atanamadığınız için siz başarısızsınız :) ama 40-50 alıp atananlar sizden daha fazla değerli oluyor :( Ama gene de siz "hadi be ordan sen kendin atanamamışsın bizi de kendin gibi mi sanıyon, ben çalışırım atanırım" ya da "dersanelerde ilk bir kaç yıl sürüncem sonra kendimi kanıtlayıp dersanenin gözde öğretmeni olcam" diyorsanız sizin bileceğiniz iş ama unutmayın sizin gibi bir çok imt'ci aynı şey için çabalıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende imt 1.sınftayım ve sınava tekrar girip bölüm değiştirmek konusunda cok karasızm

      Sil
  66. arkadaşlar ilköğretim mat. okuyorum bu yorumları okuduktan sonra resmen bölümümden soğudum benim anlamadığım şu kazananlar nasıl kazanıyoo tanıdımğım bi sınıf öğrtmeni mezunu 92 aldı gitti onlar yapıosa biz niye yapamayalım dimi ark.lar inş 4 ve 5. sınıflara branş dersine gireriz allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  67. En şanslı kesim 2011 mezunları seçimden dolayı bira rahat olabilirler ama benim gbi 2012 de mezun olanların işi zor.
    LYS ye girip mat. veya ilk. mat. yazmada kararsız olanlar 4-5 sene sonra ne olacağını Allan bilir burası Türkiye.Okul öncesinin puanları şimdi düşük mü şimdi 2-3 sene sonra o puanları da 80 lerde görürüz emin olun.Neden?
    Sürekli kontenjanlar artıyor HER BÖLÜMDE.Mezun çok talep çok alım az olursa puan da artacak tabii ki.Şimdi hukuk kazanamk bile eskisi gibi zor değil.Devlet şunu planlıyor EN KALİTELİSİNİ SEÇEYİM.Üni. okumak kültür bilgi düzeyi açısından iyi ama sonra demez mi bu üni. mezunu işsizler biz ne olacağız.
    NE OLURSANIZ OLUN HER ALANDA EN İYİLER ARASINDA OLMAK ZORUNDASINIZ BEDAVA EKMEK YOK..

    YanıtlaSil
  68. ya bu yorumları okuyunca korkmaya basladım ben de 2 sene sonra mezun olcam...aslında bolumumuzun alımı da o kadar az degıl ama mıllet nıe bu kadar yakınmıs anlamadım..

    YanıtlaSil
  69. ben sınıf öğretmenliği 1. sınıf öğrencisiyim.Nedense bütün matematikçilerin tek hayali 4. ve 5. sınıflara matematikçi olarak atanmak bu sadece sizin aranızda uydurduğunuz şeyler bence oturup sınava çalışın boş hayaller kurmayın size tavsiye

    YanıtlaSil
  70. okul bitmez bitirilmemesine en çok hocalrın itinalı davrandığı zar zorda olsa bitirilen (6,7 sene) sonrada atamsının havalarda uçtuğu öğretmenlik ilköğretim mat öğrtmnliği.keşke okumasydım.

    YanıtlaSil
  71. bu ne ya bu kdr zor oldugunu dsunmuyorum acıkcası imö ye gelenelrın cogu aöl cıkıslı onlar yapamıycakta kım yapcak bu kdr karamasar olmayalım lütfen her yıl yenı bişey gelıyor matematıcının acıkta kaldıgı nerde görulmus millet okurken özel ders veryı saatı bilmem kac paradan

    YanıtlaSil
  72. temmuz atamasında kaç iöm alınacak, taban puan kaç olur, bilen var mı?

    YanıtlaSil
  73. 18 yasındayım ılk gırısım ılk mat mı lıse mat mı yazayım bılemedım yada bir sene daha hazırlanıp dişhekımlıgı eczacılık falan mı tercıh etsem yardımcı olun bana

    YanıtlaSil
  74. ben bu sene sınava girdim.Aldığım puanla ilköğretim matematik bölümünü yazmak istiyorum siz önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer yazdıysan çok büyük bir hata yaptın.

      Sil
  75. ilköğretim matematik okuyacağınıza amelelik daha karlı garanti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  76. ben iki yillik diyaliz bitirdim saglik alani oldugu icin atamasida kolay maas acisindanda oldukca tatmin edici. Abim ilkogretim matematik bitirdi kps ye hazirlaniyo hala, ama puanlari cok yuksek devletin bu ise bi an once el atmasi lazim 4yil oku emek ver sonra evde otur gercekten cok zor bi durum allah yardimciniz olsun

    YanıtlaSil
  77. okumayın bu bölümü bosuna kendinizi rezil etmeyin..

    YanıtlaSil
  78. 4+4+4 'ün bize bi yararı olcak mı? Ben inglizce hazırlık bitirdim ve 2016 da mezun olcam. Acaba 2016 da puan durumu nasıl olcak?

    YanıtlaSil
  79. Bende ilköğretim matematik öğretmenliği bölümünü okuyorum.Acaba doğrumu yapıyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  80. Benim anlamadığım şey bu mademki ilk öğretim matöğretmenliği atanamıyor niye üniversite puanları o kadar yüksek.

    YanıtlaSil

Nasıl yorum yaparım?
Aşağıdaki kutuya yorumunuzu yazdıktan sonra Yorumlama biçimi kısmından Adı/Url kısmını seçin ve gelen pencereye adınızı yazıp (URL kısmı boş bırakılabilir) Devam deyin. Daha sonra Yorumu Gönder butonuna basınız.