Büro Yönetimi Öğretmenliği Atamaları Taban Puanları


134 yorum

  1. arkadaşlar ben bu bölümden iki yıl önce mezun oldum eğer kamuda öğretmen olarak çalışmak istiyorsanız öğretmenlik okuyup işiniz gerçekten çok zor ama bu bölümde okuyup özel sektör düşünüyorsanız ideal hele de bulunduğunuz yer büyük şehirse iş bulmanız gerçekten kolay…

  2. arkadaşlar ben büro yönetim ve sekreterlik okuyorum lise son sınıftayım. öğretmen olmak istiyorumm. üiversitede ne gibi alanlara yönelik ders veriyorlar. yada şöyel sorayım ingilizce dersi ne derecede veriyorlar.?

  3. arkadaslar 2005 mezunuyum. 4 yıldır özelde calısıyorum. aldıgım 4 yıl egitimin özele hic bir katkısı yok. atamalar kapalı üniversite yönetiminin bu konuda bir iyilestirme cabası da yok. dil egitimi yok denilecek kadar . onun icin bosuna zaman harcamayın derim..

  4. Öyleyse ticaret liseleri kapansın.Çocuklar emek sarfetmesin benim çocuğum Gazi üniversitesi Büro yönetimi öğretmenliğini bitirdi ve 6 senedir atama bekliyor, hiç atama yapılmazken en son 3 kişi kontenjan verdiler adalet mi bu diğer ilahiyat atamalarına göre.

  5. OKURKEN PARALAR DÖKTÜK VASIF KAZANMAK İÇİN SENELER HARCADIK BAŞVURMADIĞIMIZ YER KALMADI İŞ İŞ DİYE ÜMİTLERİMİZİ KAYBETTİK ARTIK OY VERECEKLERİMİZİ İYİ SEÇELİM SEÇİMLERDE AYAKLARIMIZIN ALTINDA EZELİM

  6. Ben ticaret meslek lisesi öğrencisiyim ve 11. sınıftayım.Büro yönetimi ve sekreterlik okuyorum.Bölümümü çok seviyorum ama öss de fizik, matemetik, biyoloji de çıkıcak sorulardan ama bizde sağdece sözel olduğumuz için bu soruları yapamıyoruz.Bu sene kat sayı ve taban puanları artmış sınıfımızın genel durumuna bakarsak çoğumuz üniversite okumayı çok istiyoruz ama önümüz kapalıymış öğretmenlerimzin dediğine göre 2 yıllı okumayın bize diyorlar ve öss yi kazanma şansımız %50 bile değil evet çok adaletsizlikler oluyor.

  7. evet arkadaşlar haklısınız bende akdeniz üniversitesi büro yönetimi mezunuyum oradanda anadolu üniversitesine geçiş yaptım işletme fakültesi bitirdim yani şu anda elinde 2 tane üniversite diploması var ama hiç bir işe yaramıyor.atama zaten yok hala işsizim üstelik 2008 mezunuyum özelde bile iş bulamassak öteki dünyada iş verirler belki allah herkesin yardımcısı olsun.

  8. arkadaşlar bende büro yönetimi ve sekreterlik son sınıf öğrencisiyim. Üniversitede bölüm öğretmenliğimi istiyordum fakat bu yıl itibariyle öğrenci almayacak. Yani Bir tek Gazide olan bu bölüm son öğrencilerini de mezun edip kapanacak malesef..

  9. mrb arkadaşlar büro yöetimi bitirdim önlisans özel sektörde çok zor iş bulabiliyorum çok adaletsizlik var bnce de o kadar emek veriyosun karşılığını alamıyosun

  10. ben anadolu meslek lisesi büro yönetimi ve sekreterlik okuyorum… şuan son sınıftayım ve aselsan da staj yapıyorum okulda teoruk o kadar çok ders gördüm ki yazışma dosyalama arşivleme vs. inanın dışardan o kadar basitde gözükse çok zor bi meslek çünkü bi yada iki kişiyle muhattap olunmuyo… çevremde herkes mesleğime ön yargılı elimizi sallasak sekreter diye küçümsüyolar ama işin iç yüzü öyle değil işte… gerçekten zor ve disiplin gerektiren bi meslek ve en önemlisi gerçekten sevmek gerekiyo:D

  11. bende kırıkkale ticaret meslek lisesi büro yönetimi bölümü son sınıf öğrencisiyim arkadaslar bizim bölümün öğretmenligi bu senemi kapatıyor bu sene girebilirmiyiz giremez miyiz bi bilgisi olan cvp verebilir mi?

  12. ARKADAŞLAR BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİKTE ATANABİLMEMİZ İÇİN EN AZ 80 85 ALMAMIZ GEREKİYO BAZEN ÜMİDİMİ KAYBEDİYORUM ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN EMEKLERİMİZ BOŞA GİTMESİN

  13. Bende 2005 mezunu büro yönetimi ve sekreterlik programı önlisans mezunuyum.5 yıldır özel sektörde çalışıyorum.Ön mühasebeci oalrak girdim bir şirkete şimdi genel muhasebe tutuyorum.İşletme 3 sınıfı anadolu ünv.okuyorum.Kpss girmek istiyorum ama henüz işletme bitmedi beni önlisanstan degerledirecekler oda kazanırsak nasıl bölümlerde okuyacagız meçhul tabi:((

  14. ben büro yönetimi ve sekreterlik önlisans mezunuyum. lisedeyken de bu bölümü okumuştum. lise için tercih yapmayı planlayan arkadaşlara tavsiyem sakın meslek lisesine gitmeyin. kafanızı çalıştırın normal liseye gidin üniversitede adamakıllı bi bölüm seçin. istediğiniz mesleğe üniversite sınavına girmeden önce karar verin. yoksa böyle atanmadan beklersiniz. büro yönetimi öğretmenliğinin atanma şansı çok düşük. eğer önlisans mezunuysanız iktisat veya işletmeye açıktan geçiş yapabiliyosunuz.hem açıktan okurken hem de kpss ye hazırlanırsınız.. siz atanana kdr zaten okul biter ve lisans mezunu olarak yerleşmiş olursunuz

  15. Arkadaşlar bende bu bölümü bitirdim dokuz eylül ün. fakat hiç boşuna okumuşuzz bencee bu bölüm kapatılsın lisedende üniversitedende iş bulma imkanı çok ama çok zor..Lisede bu bölüm ilgini çekiyor ve bu bölüme geçiş yapıyorsun ama daha sonrası boş ki boş sakın tercih etmeyin..Eğer yinede tercih edip okumak istiyorsanız yabancı diliniz ve diksiyonunuz çok ama çok yüksek olmalı ki özel sektör sizi tercih edebilsin..Bilginize..

  16. ben lisede 4 yıl tıbbi sekreterlik okuyupda büro yönetimi ve sekreterlik önlisans okuyanlara üzülüyorum kendime üzüldüğüm gibi.lise mezunu olsak 70 le atanıosun ama önünü böro yönetimiyle kapatmış oluyoruz.sağlık bakanlığının alımlarına tercih yapamıyoruz.85 puan alırsak belki olabilir.ama eminin okuyanlar pişman.ee tabi kendine güvenenler vardır.

  17. bu mesleği seçen arkadaşlar için söylüyorum en az iki dil bilmeniz çok önemli heleki özel sektörde.. ben de şuanda çanakkale 18 mart üniversitesinde büro yönetimi bölümünde okuyorum. 3 dilim var 2 sini en iyi düzeyde geliştirmeye çalışıyorum iş arama sitelerine girdiğinizde görüceksiniz ki dil çok önemli iş zamanlada öğrenilen bir şey dilinizi geliştirin kaygınız olmasın. bölüm derslerimiz çok kaliteli çünkü çalışma ekonomisi okuyan ablamla bi çok dersim aynı yani daha az bilmek gibi bir durumumuz yok. bölüm kapanmaz merak etmeyin.

  18. valaha arkadaşlar heç kusura bekmayınn kimse kimseye boş okuma demesin okuyun bende buro yönetimi ve yönetic asistanlıgını okuyorumm adıyamanda her şeyin hayırlısııı yaww canınızı sıkmayınnn …özlem sende oku oku büro oku boş ver adaletiiii

  19. Arkadaşlar ben de Büro Yönetimi Öğretmenliğinden 2002 ylında mezun oldum. 8 yıldır görevdeyim.Bu bölümde lisede ve üniversitede okuyanlara tavsiyem mezun olmadan önce kendinilerini geliştirirse mezun olduktan sonra özellikle büyükşehirlerde çalışma imkanı bulacaklardır.Büro Yönetimi Öğretmenliğinden mezun olan arkadaşlar ümidini kesmesinler çünkü düz liseler kapatıldığı için meslek liselerinde öğrenci sayısında artış olacaktır.Bundan dolayı öğretmen ihtiyacı artacaktır.2-3 yıl içerisinde ciddi alımlar olacağı kanaatindeyim.Allah yar ve yardımcınız olsun.

  20. arkadaşlar ben bu sene mezun oldum ankara gaziden suan kpss ye girdim atama bekliyorum ama cook zor lisesinde okuyan arkadaşlar içinde ne yapcqaksınız biliyorum 4 yıllığımız kapandıı zaten de okumak da mantıksız bu zamana kadar ben kpss ye hazırlanıp lise dengi olarak girseydim bı bakanlıkta memur olarak 4 yıldır çalışıyor olurdumm:((((

  21. merhaba arkadaşlar..baktımki büro mezunları toplanmış..bakın bende büro yönetimi ve sekr. önlisans mezunuyum.mezun olduktan sonra resmen bunalıma girdim iş bulamadım diye.diğer arkadaşlarında dediği gibi dil çok önemli eğer yabancı dilin varsa hemen işe alınıyosun.ben şuan bi fabrikada koordinasyon sorumlusu olarak çalışıyorum.ama okuduğum bölümde iş bulabilmeyi hala çok istiyorum.fakat kpss klavuzunu inceledinizmi bilmiyorum ama bu yıl çok fazla büro yönetimi ve sekreterlik önlisans mezunu ataması var.yani bu bölümü okumak isteyenler yada okuyanlar 2 seçeneğimiz var: ya çok iyi bir şekilde dil öğreneceğiz, yada çok fazla kpss ye çalışacağız başka çözüm yolu yok…

  22. arkadaşlar bende 2009 mezunu büro yönetimi ve sekreterlik mezunuyum ve kpss ye hazırlanıyorum ümüdimi kaybetmemek için çalışıyorum ve arkdaşların dediğine katılıyorum gerçekten bizim bölümümüzü küçümsüyorlar ama şu da var içi beni dışı sizi yakar….

  23. TEK ÇAREMİZ KPSS YE ÇALIŞIP EN AZ 80 PUAN ALMAK BAŞKA ÇARE YOK BENDE BUNU İSTİYORUM AZİMLİ OLMAK GEREKİO ÖZELDE ÇALIŞMAK İSTEMİYORUM.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

  24. bende büro yönetimi ve sekreterlik bölümü 2011 mezunu olucam ama bu bölümü okuduğum için çok pişmanım sekreterlik için lise okudum gtti 12 senem üniversiteyi kazannırsam ancak iyi sonuçlar alıcam

  25. bende büro yönetimi ve sekreterlik okuyorum 2 ye geçtim yazdıklarınızı okuyunca bütün hayllarim yok oldu ..büro yönetimi öğretmenliğine geçiş yaparım diye hayaller kuruyordum ama bölüm kapanmış:((kpss den 80 almamız yeterli olacakmı sizce?tam bilgisi olan beni aydınlatabilir mi?

  26. TEK UMUDUM ÖĞRETMEN OLMADKTI ODA KAPATILMIŞ KATSAYI NEDEN VAR HAYATIMIZI MAHVEDİYORLAR BİZİ SEVİNDİRDİLER KALTI DİE AMA YİNE AYNI TAS AYNI HAMAM MESLEK LİSESİ GERÇEKTEN MEMLEKT MESELESİ BEN İSTEMİYORUM BU BÖLÜMDE ÇALŞMAK İŞ BULMA İMKANI HİÇTE ZOR DEĞİL FAKAT BAŞKA BÖLÜM MEZUNLARIDA YAPIYOR BUNU BU MESLEĞİ BOŞA EMEK HARCIYORUZ DÜZ LİSE OKUMAK VARKEN GİTTİM MESLEK LİSESİNE SAKINA GİTMEYİN DÜZ LİSE OKUYUNNNNNNNNNNNNN

  27. bence boşuna canınızı sıkıyorusunuz işletme bitirin kpssdende sağlm bir punala yerleşirsiniz biyerlere kpss yapmdıktan sonra hangi blümü bitirrsen bitir boş.

  28. şu dönemde artık tıp fakültesi dışında bütün bölümlerde artık iş bulmak tamamen şans işi bence. ben gazide büro yönetimi öğretmenliği okuyorum evet bölüm kapandı ama meslek liselerinde ve önlisans programlarında hala bu bölüm devam ediyor. gelecek yıllarda atamaların artacağı düşüncesindeyim. Tabi emekliliği gelip de emekli olmayan öğretmenler olmazsa…

  29. tüm olumsuz mesaj yazan arkadaşlara sesleniyorum burda yorum yaparak zaman harcayacağanaza gidin kpss çalışın!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ 2 . SINIFTA OKUMAKTAYIM NASIL Bİ İŞSE ANLAMADIM BÜYÜK UMTLARLA OKUDUGUM BÖLÜM BEŞ KURUŞ ETMEZ MİŞ HER YIL 30 40 KİŞİ ALIYOR DEVLET HER YIL ORTALAMA 1000 1500 KİŞİ BU BÖLÜMDEN MEZUN OLUYOR TAM ANLAMIYLA REZİLLİK LANET OLSUN BOLE İŞE

  31. arkadaşlar bu kadarda karamsar olmayın.bn de büro ynetimi ve sekrterlik okuorm üniversite 2.snıf ögrencisiyim dikey geçiş sınavına hazrlanıorm..eet ögretmenlik kapatldı ama dgs ile halkla ilişkiler işletme gibi bölümlere geçiş yapabilir 4 yıla üniversteyi tamamlayabilirsiniz..

  32. BEN LİSE 12. Bölüm büro yönetimi ve sek. umudumu kaybetmiyorum hiç arkadaşlar önlisans yapıp özel sektöre girmeyi düşünüyorum.Çünkü KPSS de çok büyük abartı var.80-85 i yapan kişi görmedim ama çalışmayla olur herşey. benden çıkmaz gibi 🙂 ama özel sektör düşünüyorum.

  33. merhaba arkadaşlar bende büro yönetimi sekreterlik bölümünü seçmeyi düşünüyrm sizce doğrumu yapıyrm bilen bi arkadaş rica etsem beni aydınlatırmı lütfennnnn

  34. ben lise son büro yönetimi ve sekreterlik bölümü okuyorum.anadolu sağlık meslek lisesindeyim AKLI OLAN BU BÖLÜME GELMESİN bu saçma sapan bölümü okuyacağınıza düz liseye gidin daha iyi !!!!!

  35. arkadaşlar bende büro yönetimi ve sekreterlik okuyorum 2. sınıftayım duyduğum kadarıyla iş olanakları mümkün fakat öğretmenlk kapanmış sanırım ama yüksek puanlarla girmek mümkün sanıyorum ama bizim okul stjdan sonra yani okuldan sonra alışam olanağıda var ayrıca özel bir firma o yüzden sizin yazdıklarınıza göre farklı bir yorum yapıyorum inşallah pişman olmayız ama bildiğim kadarıyla herkes bu bölümü övüyo ama yinede söz sizde…

  36. arkadaşlar büro yönetimi yönetici asistanlığı gayet güzel bir bölüm kpssde 80 ve üzerini alabilirim diyen için 4 yıllık lisanstan daha çok atanma şansı var hem de kadrolu.. Biliyorsunuz merkezi atamada torpil olayı yok puanın iyiyse içerdesin. artık büro personellerini vasıfsız elemanlar arasından secmiyorlar.. hadi kolay gelsin

  37. ben lise 3 büro yönetimi ve sekreterlik okuyorum.öqretmenliği gerçekten çok istiyodum bu dediklerinizle gerçekten şuan moralim sıfır oldu.Mezun olan arkadaşlara sesleniyorum napmam lazımm 🙁

  38. ya arkadaşlar ögretmenlik kapatıldımı… ben bu sene liseden mezun olacm ve ögretmenliği istiyorum ama yorumlara bakarsan kapatıldı deniliooo lütfeen biri bana açıklayabilirmi kapatıldımı kapatılmadımı….

  39. ya bu kadar umutsuz olmayın bende yeni öğrendim yeni kapatıldığını..şimdiye kadar dgsye çalısıyodm..neyssee…ben bys önlisans mezunuyum kpss de 83 le atamam yapıldı…ama çokk çalıstm size tavsiyem umut yitirmeden elinden gelenin en iyisini yapmak…

  40. arkadaşlar bende 2006 büro yönetimi ögretmenliği bölümünden mezun oldum herkesin şansı yanında olmuyo tam 3 sene özelde başvurmadığım sektör kalmadı. atamalar bizim zamanımızda bi kaç kişiydi ama çok şükür rabbime ki polisliği kazandım şuan polisim ögretmen olmak için üniversitede dirsek cürüttük ama polis olduk gerisini siz düşünün ama yinede şükür işsiz deilim

  41. bende büro yönetimi ve sekreterlik önlisans bölümü 2006 yılı mezunuyum.ve malesef işsizim.büyük şehirde yaşıyorum ama bvüyük şehirde yaşayanlar kolayca iş buluyor demek yanlış olur.çünkü türkiyede genel anlamda işsiz sorunu var.ve bu seneki sorularda iptal edilince dahada zor sorular hazırlandı.özellikle tarih soruları çok zordu.ama bence sınav sorularının zor olması yada sınavda alınan sıkı güvenlik önlemleri herşey sadece gzö boyama.gördük işte sınavda bir kesimin tutulduğunu ve onlara torpil geçilip hak yendiğini buna rahmen 1.oturumun iptal edilmemesini.bence değişen birşey olmayacak ve yüksek alanlar açıkta kalıcak ve gene torpilli olan düşük puanlılar veya puanları oynanarak yükseltilen kişiler yerleştirilecek.malesef türkiyenin gidişatı çok vahim ve bir kesimin ezilip bir kesimin kadrolaştığı bir ülkede de malesef halkımız çok duyarsız.böyle duyarsız olursakta daha çok işsi kalırız.saygılar…

  42. ben lisede büro yönetimi okudum 2009 mezunuyum 2009 öss de sözel öğrencisi olarak işlem gördüm 2010 eşit ağırlık öğrencisi oldum (şaka gibi valla hiç haberim olmadı) 2010 yerleşmem eşit ağırlık öğrencisi olarak yapıldı ve şimdi 4 yıllık sağlık kurumları yöneticiliği okuyorum sayısal ağırlıklı bölümden yerleştim kısacası bunların ne halt ediceğini kestirmek mümkün olmuyo….ankarada dayın yoksa açsın açıktasın =))

  43. Arkadaşlar bn lise 4 öğrencisiyim mezun deilim öğrenciyim son sınıf öğrencileri hak tanıdıkları için kpss sınavına girdim bn tercih yapcakmyıım yoksa seneeymi yapcam daha lise diploması bile yok 😀 😀 nasıl olcak ?

  44. selam mıllet bende 2005 2007 tarihleri arasında maras meslek yuksek okulunda buro yonetımı ve sekreterlık bolumu okudum 2008 de kpss ye gırdım 65 aldım tabıkı atanamadım bu yılda gırdım 70 aldım atanamayacam …ozeldeyım 3 yıldır bakalım hayırlısı …

  45. yya arkadaşlar 11.sınıftayım ve hayallerim hep büro ynt.öğretmenliği olmuştu açıkcası bunları okuduktan sonra içim karardı deli gibi çalışıodum ama atamalar sıkıntıymış napıcam ne olmalıyım bilmiorum 🙁

  46. ya bu nedir anlamadım bnde son sınıf öğrencisiyim düz lise okuyorum kendme güvenemdgm için 2 yıllık düşünüuorm o da büro yönetimi kpss yle atanamıyo mu bu bölüm offffff

  47. ben 2 yıllık büro yönetimi sek.bölümünü bitirdim 4 yıllığa geçip, nasıl öğretmen olabilirim benim atanamama gibi bir derdim yok, çünki; milli eğitimde memurum..soruma cevap verirseniz çok sevinirim

  48. el ense yaparak garanti iş bulan varsa söyleyin yok öyle ucuza iş… çalış adam gibi kpss ye al 80 üstü puan garanti bi işin olsun kesinlikle tavsiye ederim 86 aldım adam gibide çalıştım atama bekliyorum olacağınada inanıyorum.. arkadaşım 80 le girersin inş. ama 3 yada 4. atamada

  49. bu arada 1500 güzel gibi duruyo kapılmayın biraz realist olun allah aşkına adalet oku adliye kahrı çek stres vs vs… valla arkadaşım il afette 1320 alıyo ve 1 saatlik işi var artı bazı ilerde yemek yardımıyla 1600 ü geçiyor araştırın gözünüzü seveyim biraz 3 maymunu oynayıp hazır okuyanların iştahını kesmeyin!!!

  50. ya bana yardımcı olabilir misiniz ben 12.sınıfa gectim bu bölümü okuyorum isteyerek secmedim ama şimdi bölümümü sevmeye başladım ama neyin ne oldugunu bilmiyorum iki yıllıkta okumak istemiyorum o kadar çalıştıktan sonra iki yıllıga gitmek zor geliyor lütfen bana yardımcı olun .s

  51. arkadaşlar baktım bürocular burda bende bı katkı sağlayım dedım.Ben buro yönetımı okudum ve dgs ile gazı unıversıtesıne geciş yaptım daha sonra okuyorken kpssye grdım ve seksen uç puanla gazi üniversitesıne atandım allaha şükür şu an memurum ve haftaya başlıcam inş.Sıze tavsıyem bu bölümü küçümsemeyin istediğiniz ve inandığınız sürece herşey olur allah yardım eder bir kapı açar.Şu an hem memur hemde dördüncü sınıftayım inş öğretmenliği kazanırım allah herkesin yardımcısı olsun..

  52. arkadaslar bende büro yönetimi ve sekreterlık okuyorum lise 3 ögrencisiyim sizce bu bölümün sonu warmı yanı iş imkanı üniwersitede degiştirmeyi düşünüyorum…

  53. hersey kpss de bitiyor neden bukadar umutsuzsunuz 4 yıllık mezunları evde oturuyor ama kpssden yüksek alan 2 yıllık mezunları memur oluyor yanı bölüm pekte önemli değil kpss puanı önemli

  54. S.a Bu oLumsuz yorum yapan eLemanLaraa sesLeniyorum KPSSden kaç puan Aldınız ? 85 90 aLdınız da atanamadınz mı ? çoğunuz barajı zor geçmiştir eminim burda böyle yorum yaparak miLLetin Karıştırmayın Gidin KPSS çaLışın 😉

  55. hiçbirinizin kimsenin moralini bozmaya hakkı yok bende büro y. ve sekreterlik önlisans mezunuyum bölümümle gurur duyuyorum çünkü emek verdim… 2010 da mezun oldum bir şirkete girdim 5 ay bedava çalıştım evet özelde iş bulmak zor Allah hepimizin yardımcısı olsun şuan dersaneye yazıldım ve çok kararlıyım umutluyum en mantıklısı memurluğa çalışmak Allah hepimizin gönlüne göre versin…(çok çalışalım meslekdaşlarım)

  56. valla içim karardıı ama şunu cok ii biliyorum arkadaşlar kpss cokkcokk önemli adam akıllı calışanlar kazanıyo boş meslek diye bişey yok çalıştınızmı emeğinizin karşılığını alırsınız bende şuan cok sıkı calışıyorum kpss ye ve inanmak gerek hedefinizi yüksek koymanız en önemlisi unutmayın lütfenn

  57. Merhaba Arkadaşlar, Bende Büro Yön.ve Sek.mezunuyum daha sonra açık öğretimden dikey geçiş yaparak 4 yıllık işletmeden mezun oldum,bu yıl KPSSye girmeyi düşünüyorum,şuan lisans mezunu olduğum halde,önlisans diplomamlada KPSS lise ve önlisans alanına başvurabilirmyim,sanırım büro yönetimi atamaları işletmeden daha fazla oluyor,bu açıdan yani..acaba bu konuda bilgisi olan bana yardımcı olabilirmi? Tşk.

  58. bende lise tıbbi sekreterlik mezunuyum ama yüksek okul okuyacağım daha iyi olcak diye ha bide hocalarınmızın yanlış yönlendirmesi yüzünden şu saçma sapan bölümü okudum ve şimdi sağlık bakanlığına tercih yapamıyorum lütfen sağlık bakanımızın bu işe el atmasını bekliyorum. tüm lise mezunu tıbbi sekreterlik okuyup büro saçmalığına takılan herkes adına lütfen bizi duyun mağduruz… arkadaşlar sizlerde aklınız varsa bu bölümü okumayın boşa zaman kaybı.

  59. bela ben büro yönetımı ve yönetıcı aşiştanlıgı okuyorum bu yorum ve soruları okuyunca her sey boşunamı dıye düşünüyorum bu konuyu ıyı bılen bir arkAdaş varsa bana yardım etsın devlet kac puanla alım yapıyor

  60. bildiğim kadarıyla gazi üniversitesinde var bu bölümün öğretmenliği sadece dgs de alınan güzel bi puanla girilebilir ve üçüncü sınıftan başlanıyo.önlisans mezunları için kendini geliştirmedikleri ve kpssde başarılı olamadıkları sürece iyi kazanç yok.ancak öğretmenlik daha iyi olabilir bi çok meslek lisesi var ve bu bölüm öğretmeni gerçekten az.

  61. En az 80 al git çayını demle rahatına bak bölüm boş değil kafa boş nasıl çalıştıracagını bılırsen hiçbir emeğiniz boşa gitmez allah hepimizn yar ve yardımcısı olsun arkadaslar… 2 yıl bıtırın 2 yılda ısletmeye gecıs yapıp guzel bı puanla yerleşebılırız inş.

  62. slm arkadaşlar ben de büro yönetimi ve yönetici asistanlığı 2. sınıf öğrencisiyim dikey geçişten sağlık kurumları işletmeciliği veya büro yönetimi öğretmenliğini seçeceğim bunlarla ilgili bilgisi olan lütfen paylaşsın yardımınızı bekliyorum şimdiden tşk

  63. merhabaa arkadaslar ben de buro yonetımı bırıcı sınıf ogrencısıyım dıl konusunda kesınlıkle katılıorumm bu donemde dıl bılen calısıoo ne kadar basarılı olursan ol dılın olması erekıo ama unı.de lısede gordugumuz konular ıslenıo bu sartlarda cok zor dılın ogrenılmesı ogrenme cın cok ıyı egıtım veren bır kurs almamız gerekıo.

  64. merhaba arkadaslar ben saglık meslek lısesını okudum 2 yıllıkda buro yönetımı ve sekreterlık okudum ama kpss sınavın da nereye tercıh etmelıyım ve puanım kac olmalıdır

  65. Gazi üni. büro yönetimi öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim. 2 yıl önce bölümümüz kapatıldı nedeni eğitim fakültelerinin kapatılma gerekliliğidir. Bizim okulda aldığımz eğitim ise daha çok yönetimm bilişim sistemleri ağırlığında bilg. müh. bölümünden daha fazla bilg. programcılığı dersi almaktayız bölümün tek dez avantajı ismidir. İçeriği ise tamamen sözel olmasına rağmen sayısal ağırlıklıdır.İşletme fakültelerinde bile finansal yönetim ağırlıklı olarak verlmzken isme bakılıp bu ne sorusuna maruz kalan bizlere finansal yönetim, istatistik, sayısal kararlar vs dersler verilmekte. Tekrar açılması da gündemdedir.

  66. inanın arkadaşlar şuan psikolojimi alt üst ettiniz ßu karamsar yorumlarınızla.. ßu ne yaw si olumlu mesaj olmaz mı . herşey kpss de ßitiyor 80 al evinde otur oldu ßitti . ki 80 de zor ßi puan deil . eğitim olmadıktan sonra genel kültür sadece ßiraz çalışma hepsi bu.. moralinizi hiç ßozmayın mağdur yolsaşlar inş hepimiz kanazcağızz

  67. Ne kadar umutsuz insan var yaaa .. Bnde bu bölümü düşünüyoRdm ama bu yorumlarınızLa kafamı çok karıştrdınız teşekkür ederim.. AzimLi olmakta yarar varr diye düşünüyoRm.. ALLAH hepinizin yardımcısı oLsun.

  68. 90 aldınızda devletmi atama yapmadı hayret bişeysnz yok bu bölüm boş yok şu bölüm..kardeşim o zaman git eşşek gibi çalış tıpı kazan Allah Allah..yok ataması yokmuşmuş yok maaşı azmışmış..tövbeee

  69. ya arkadaşlar bilmeden atıp tutuyosunuz yok okumayın boş bölüm bilmem ne çalışmadıktan sonra bütün bölümler boş… sağlık dışında kpss 80den aşağı alım yapılmıyor merkez atamalarda. varsa öyle bi bölüm banada söyleyin..

  70. arkdaslar kuzenm bu bölüm mzunu üç yıl önce atandı ama oturarak kazanmadı siz kpss ye canm sıkıldı mezunm sınava gireyim derseniz kazanamazsınız siz ne ekerseniz onu biçrersiniz o yüzde boş konusup milleti şaşırtmayın da sınava calısın …

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*