El Sanatları Teknolojisi / Nakış Öğretmenliği Atamaları Taban Puanları


108 yorum

  1. heyyyyyy nakış bölümü mezunları neredesiniz neden bu adeletsizlige bas kaldırmıyoruz ya türkiyede binlerce mezun var alınan kişi sayısına bak dalga geçiyorlar resmen ben daha okumaya baslamadan gözüm korktu madem atanamıycaksak neden senelerce sürünelimki üniversitelerde ben nimet çubukçuya mail atacam bu konuyla ilgili bu yazıyı okuyan herkez atsınki biraz kulak versinler sesimize ya ilkögretimlerde teknoloji tasarım dersine neden biz atanmıyoruzda çocuk gelişimciler atanıyor bimi el sanatçıyız onlarmı.hadi iş basına arkadslar hakkımızı savunalım.

  2. valla bencede derya arkadasımız haklı arkadaslar bütün naıs ögretmenligi ögrencileri nimet çubukçuya mail atalım atanan kişi sayısı , kontenjanlar genişletilsin vede teknoloji tasarımada bize atanma sansı tanınsın

  3. arkadaşlar ben bu sene s.ü.den mezun oldum biz m.e.b. na dilekçe gönderdik cevap kısaca şöyleydi bişey yapamayız tabiki durmak doğru değil ama toplu hareket edincede gördükki durum pek değişmiyor.

  4. vayy be 13 kişi atamışlar bi 13 kişi gidelim ayaklarını yıkayalım cok terlemişlerdir 13 kişiyi atarken serinletelim biz bu ülkenin cocukları deilmiyiz ya biz okumadık biz emek vermedik,çok merak ediorum nasıl yapıolar bu atamayı? sınav güsel gecio netler yüksek eve geliorum sorular açıklanıo umutla beklioz sınav sonuc, sonuc: benle dalga gecio…lanet olsun böle düzene lanet olsun böle eğitime DAĞAMI ÇIKALIM yönetemiosan in aşağı…ben bu hakkı kazandım okudum bide öğretmen olmak için sınavamı gircem lanet olsunn bu ülkede yaşanmaz,hey allahım sen sabır ver bu ülkenin balını kaymağını yiyenlerin çocukları askerlik yapmaz,en iyi yerlere gelir 1 ay askerlik yapar kahraman olur garibanın işçinin emekçinin çocukları anası babası evde bulfur pilavı yer cocugunu okutur ceketsiz gezer cocugunu okutur garibanın cocugu dağda şehit olur vatanı uğruna neyin ugruna hangi vatan ugruna bize yaşam hakkı tanınmayan vatan ugrunamı iş ekmek hakkı tanınmayan vatan ugrunamı ne ugruna…size sesleniorum bu ülkenin gençliğini çığrından cıkarıcaksınız aç bırakın iş vermeyin bi gün söke söke alırız ya öyle ya böyle…

  5. LÜTFEN OKUYUN arkadaşlar ben erkegimm ama bu bölümde okumak istiyorum tercih yaptım okulda erkek ögrenci var mı hem bu bolümden 2 ünüversitede var nasıl oluyorda iki atama yapılıyor anlamış degilim siz özel yer açamazmısınız.neyse bana trcih ediyonuz mu.ama gelcem hep kız mı var lütfen cvp canyoldasin_ertugrul@hotmail.com

  6. MELİKEYE CEVAP başta yukarıda ki yazıyıda yazan bendim ama 2 atama degil 13 atama yapmışlar düzellttim.melike arkadaşım sana hak veriyorum.bir anacıgım oglu sehit düşüyor olsan birdaha gonderirim diyor peki bir ana bu diyorda devleti yönetenler neden cocukların aher türk evledı gibi sende yapacan demiyor.egitim sistemine gelince cok kotü lise niye 4 yıl oldu bu yıl yaşımdan utandım giderken arkadaşım biz ancak kendi derdimize yanarız.şu ülkede bir durumu görmek için o durumu yaşamak şart olmuş.peygamberimiz [s.a.s] ne diyor kızım fatıma dahi olsa elinin kesilmesini emrederdim.işte adalet budur.

  7. ARKADAŞLAR HAKLISINIZ BENDE S Ü MEZUNUYUM İKİ YILDIR ATAMA BEKLİYORUM OKADAR AZ İNSAN ALIYORLARKİ DÖRT YIL VERDİGİM EMEGİME UYKUSUZ GECELERİME AİLEMİN MASRAFINA VE EN ÖNEMLİSİ ÖĞRETMEN OLUCAM DİYE AİLEMSİZ ÖZLEMLE GEÇİRDİGİM GÜNLERİME ACIYORUM NE YAPSAK BOŞ UNUTULDUK….

  8. arkadaşlar ben de S.ü. mezunuyum ,geçen sene biz m.e.b dilekçeler yazıp gönderdik ama sonuç olarak yine ortada bir şey yok.bu sene de olacağını sanmıyorum. Ertuğrul arkadaşa cevap veriyorum bizim sınıfta 3 erkek öğrenci vardı,ama bölümde genellikle kız öğrenci var haberin olsun.

  9. S.Ü.mezunuyum.ben kpss sınavına bile girmedim.zaten girsekte bir anlam ifade etmiyor.atama sayısına bakınca iyiki gimedim diyorum.bu duruma artık biri bir çözüm bulsun.Bizde herkes gibi bileğimizin hakkıyla kazanıyoruz herkes gibi bizde 4 yıl kafa patlatıyoruz bizde bu ülkenin genç öğretmen adaylarıyız.ARTIK YETER BU ÇÖZÜME ULAŞILABİLECEK BİR SORUN HATTA SORUN BİLE DEĞİL BU ÜLKE ARTIK BİZ GENÇLERE BU YENİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GEREKEN ÖNEMİ VERSİN!

  10. EVET ARKADAŞLAR BENDE SİZİN GİBİ NAKIŞ MAĞDURUYUM LİSEDEYKEN BİR GELECEK HAYAL EDİYORDM .BAŞBAKANIMZ SAĞ OLSUN ŞİMDİ NAKIŞ ÖĞRETMENİYİM TEK HAYALİM ATANMAK AMA SANIRIM BU KONTJ HİÇBİR ZAMAN ATANMIYACAĞIM BAŞBAKANIMIZ SAĞ OLSUN ÖZÜRLÜLERE MAAŞ BAĞLADI AMA BİRÇOK ÖĞRETMENİDE RUH SAĞLIĞI BOZULDU BEDENİ SAĞLAM OLSA NEYE YARAR,

  11. slm arkadaslar ben 2006 mezunuyum ve evlıyım pes etmedım hala sınavlara gırıyorum ama olmuyor cok az kısı alınıyor bız mezun olmadan once milli egıtıme toplu dılekce yazmıstık 60 kısı almıslardı ve sonra bu sayı 33,25,13 e kadar dustu o zamanlar nakıs bolumu dıye gecıyordu sımdı ıse elsanatları 1ve2dıye gecıyor artık bılemıyorum ya kazanıcaz yada pes edıcez baska caremız yok…NIMET CUBUKCUduy bızı lutfen bolumumuzden alım az barı teknolojı tasarımdan bızı alın yada alım sayısını artırın…

  12. 2009 selçuk üni. mezunuyum..sınava falan hazırlanmadım..dershaneye gittim, dönemin ortasında bıraktım..zaten normal bi bölümde okumuyoruz, gecemizi gündüzümüze katıp nakış yapacağız diye uğraşıyoruz..sevgili öğretmenlerimiz , öğrencilerimiz bu sene kpss girecek diye düşünüp daha basit işler yaptırmaktansa, nerde gereksiz iş var onları yaptırıyorlar…bi de utanmadan kazanamayacaksınız nasılsa bari okulda ki işi tam yapın diyorlar…fırsat verseler belki kazanma ihtimalimiz vardı ama onu da elimizden aldılar:((

  13. ne yapacağım bilmiyorum, kendimi boşlukta hissediyorum…o kadar çaba gösterdikten sonra mesleğini yapamamak insanın içine dokunuyor..bilseydim sonucun böyle olacağını, ne o kadar masraf yapardım, ne o çileyi çekerdim..ordayken aileye çekilen özlem de cabası…elime kitap almak dahi istemiyorum..bakalım bu yol nereye çıkacak..

  14. arkadaşlar umudunuzu yitirmeyin ben 2002 mezunuyum selçuktan 2005te atandım ama kpss ye çalışmak lazım şimdi halkeğitimde görev yapıyorum.hepinize bol şanslar.özlem

  15. bende s.ü nakış bülümü mezunuyum madem atamıycaklar neden bu bölüm var ben bunu merak ediyorum insanların ümitleriyle neden boş yere oynanıyor kapatsınlar ozaman bölümü yada ihtiyaca göre yönlendirip şekillendirsinler ne olucağmız belli değil hani fırsat ve imkan eşittliği kime güveneceğiz derdimizi kendimiz dinliyoruz ben halk eğitimde çalışıyorum binbir türlü nazla ekders ücreti karşılığı işe alıyorlar tüm alakasız bölümler nakış öğretmenliği yapıyor halk eğitimde . devlet buna niye karşı çıkmıyor

  16. bence atanamayacağını düşünemeyenler yanlış düşünüyorsunuz eğer bir yılda kadroya bir kişi bile alıyorlarsa o neden siz yada ben olmayayım arkadaşlar sistem bu ne yapalım bizim elimizden gelen çalışmak ve “O” bir kişi olmak. İnşallah en iyisi olalım

  17. KPSS MAĞDURLARINDAN BİRİYİM.NAKIŞ ÖĞRETMENLİĞİ MEZUNU ESKİDEN TEKNOLOJİ VE TASARIM ÖĞRETMENLİĞİNE ATANIYORDU HANGİ AKLA UYARAK ATAMADAN ÇIKARTTILAR ANLAYAYMADIM.YILLARCA MATEMATİK VE GENEL KÜLTÜR DERSİ GÖRMEDİK,SINAVDA NASIL 74 ALAYIMKİ

  18. Arkadaşlar hepimize allah kolaylık versin. Ben 2002 mezunuyum hala atanamadım özel sektörde iş buldum 6 yıldır çalışıyorum. Bulabilirseniz özel sektörde bir iş boş verin kpss yi falan bunların atayacagı yok.

  19. arkadaşlar merhaba ben de s.ü. 2008 mezunuyum ve maalesef hiç bir şey olmuor boşuna okuduk boşuna mi,lyarlar döktük derece yapmam da yanıma kar mı desem bilmiyorum ama biz sustukça bu böyle olmaz. geçmiş yıllarda meslektaşlarımızn yaptığı gibi biz de dilekçe yazalım ve o bakan bozuntusunun gözüne sokalım bu hükümt oldukça bizden 20 değil 10 taneyi zor alırlar. ama biz ATATÜRK çoçuklarıyız pes etmek bize yekışmaz onlar kadro vermiyorlarsa biz almasını biliriz< eylemse eylem davaysa dava elimzden geleni yapalım kendimizi onlara gösterelim SUSMAYINNNN

  20. bölüm başkanlarımız azıcık uğraşsalar belki teknoloji tasarım bölümüne atanabiliriz.yok hiç bir yere atanamayacaksak ne diye bölümleri ağzına kadar doldurup mezun veriyorlar?birileri artık elini vicdanına koysun ve bi çare bulsunlar…

  21. selam arkadaslar ben 2001 s.ü. mezunuyum ama malesef bizim branşımız artık boş gereksiz görülüyor baska hiçbir branştada atama sansı verilmiyor.fen edebiyat mezunları sınıf öğ.yaparken bize nakıştan baska bir bölümde hiç sanş tanınmıyor.ben son 2 yıldır sınavlara girmeyi bıraktım.64 kişilik sınıfımızdan sadece 2 kişinin kadrolu calıştığını biliyorum.yazık verdiğimiz emeklere gecen 4 yılımıza elimizde diploma diye anlamsız bir kağıt parcasından baska birseye sahip değiliz.cok yazık emeklerimize cok…benim artık öğretmen olucam diye bir hayalim kalmadı.20.000 kişilik öğr.atamalarında malesef bize yer yok arkadaslar.

  22. slm gazi nakış öğretmenliği mezunuyum.kızımı 15 aylıkken memeden ayırıp anneme bırakıp öğretmen olma hayaliyle gittim.kirli çamaşırıyla avundum aylarca.sanki kokusu hep aynıydı aylarca.her gece kızım için dedim sabahlara kadar kasnak tuttum.mezuniyet günü törende kızım koşturup geldi kucağıma bitti işte kızım dedim küçücük başıyla ablam öğretmen oldu yaşasın dedi yarımyamalak.benim annesi olduğumu kavrayamayan çocuk öğretmenliği biliyordu.hocalarım o anda öğrendi her şeyi şok oldular.babsı nerde dedi bölüm başkanım yok öldü dedim.kızım neden söylemedin daha hafif işler verirdik kızını görmeye giderdin memlekete dedi.hocam benim ne ayrıcalığım olabilirki arkadaşlarımdan dedim.neyse kızım şimdi 11yaşında bilseki annesi hala öğretmen olamadı.atanamadım.biliyormusunuz sadece kızımdan utanıyorum.sn.erdoğan ilk seçimde mesleki eğitime yönelicez dedi.sonra unuttu tabiki.daha sonra da asgari ücretle çalışın dedi,iyi dedik halk eğitime başladık şimdi ilköğretimde kadrolu iş eğitimci ekders için müracat etmiş o başladı bana gerek kalmadı.evet şimdi söyleyin bu ilçede sizce 300tl,ye iş bulabilirmiyim.inandığım tek şey bi kapı kapanır bi kapı açılır.inşallah bunu da tüketmezler.hoşçakalın.

  23. slm arkadaşlar bende 2009 mezunuyum. bu yıl kpss hazırlanacam sizlerin durumunu öğrenince moralim bozuldu:( bakalım kaç yıl daha hazırlanmam gerekecek… rabbim hepimizin yolunu açık etsin

  24. önlisans el sanatları mezunuyum dgs ile nakış öğrt. düşünüyorum daha doğrusu düşünmek zorunda kalıyorum başka bölüm yok. kardeşim bu bölümü açıyorsun madem nie ilgilenmiyorusun.burda okuyanlar insan deil mi ki bir çok bölümden daha agır bir bölüm maddi ve manevi olarak…bizim bir şekilde sesimizi duyurmamız gerek ya bölümleri kapatsınlar bizden sonrakiler üzülmesin yada bölüm mezunlarına iş imkanı sağlasınlar öğretmen olma hayali ile yaşlanıp gidicez.şimdi arkadaşlar sizden ricam benim seçebilecegim bölümler nakış öğrt.dekoratif sanatlar öğrt. geleneksel el sanatları. halı kilim dokumacılığı.acaba hangi bölümü seçsem gerçi al birini vur digerine ama fikri olup paylaşmak istiyen varsa çok ama çok sewinirim.bide nakış öğrt.mezun olanlar şimdi ne iş yapıyorlar halk egitimde çalışma imkanları var mı? şimdiden çok teşekkür ederim.ALLAH hepimizin yardımcısı olsun…

  25. ıkı senedır atanamadım. cokta umudum kalmadı kadroyu gectım sozlesmelı bıle olmaz.ımam muezzın cocuk gelısımı varken bıze bır sey dusmez.meslek lıselerının onu acılacak palavrasıyla bızı daha ne kadar avutacaklar bakalım. bıde emeklısı gelmıs goz gıtmıs olanlar bı yer verse daha ıyı olacak.neredeyse memurlar netle uyuyacam . bısey yok.keske nımet cubukcu bızıde ruyasında gorse…..

  26. simdi ben halk egitime gidiyorm ordan sertifika alınca okul diplomamla müracat edemem mi köylere veya halk egitimebilenlerden yardım istiyorm boşunamı okuyorz bemim illa unuversitemi okumam lazm veya kpssyemi girmem lazım söylermisiniz arkadaşlar

  27. S.A Arkadaşlar ben Zekeriya gazi mef (nakış öğretmenliği) 3.sınıf öğrencisiyim ben bölümün tek erkeğiyim, teknoloji ve tasarım öğretmenliğine atamaların yapılması için bölüm başkanı ile beraber girişimlerimiz devam ediyor, bölüm bu konuda kurul oluşturacak ve bir dosya hazırlıyoruz. Düşünün ya beslenme eğitimi bölümü bile teknoloji tasarımına atanırken biz atanamıyoruz. İNŞALLAH HER ŞEY YOLUNA GİRECEK. SORULARINIZ İÇİN ADRESİM (zekeriya__sengun@hotmail.com)

  28. selam,ben selçuk 2007 mezunuyum.ücretli çalışıyorum. ama bıktım,bunlar 2 yıllıkları öğretmen yaptılar türkiye imam doldu.BİZDE MÜSLÜMANIZ KRİTER İSTİYORSANIZ.Yazık başımızı açıp girdik o okula.Bizim hakkımız kimden sorulacak?Bu işe bir çare lazım üzülüp çalışmaktan vaz geçiyoruz.Allah yardımcımız olsun.

  29. selsm ey nakışçılar gazi mezunuyum.sizin hala umudunuz mu var.yukardaki kursa giden arkadaş ne köyü ne halk eğitimi sen bize küfür mü ediyorsun.biz varken sana ne oluyor.kabahat sen de değil baştakilerde.sana bişey söyliyeyim mi lisans mezunları rüyalarımzda öğretmenlik yapar hale geldik sen rüyanda dahi yapamazsın.ancak burası türkiye yaparsan da şaşırmam.baytarlar yaparda sen neden yapamıyasın dimi ama.hocam sn bilge sain hocam görün halimizi.4sene süründürdünüz kimlerle muhatabız.

  30. slm arkadaşlar bende s.ü mezunu daha doğrusu mağduru olarak bende bi şeyler yazmak istedim biz istediğiğmizi yazalım eğer meclisin içinde dayı denen külfet varsa sesini duyan olur yoksa zaten boş insan emeğinin karşılığını da alamıyor ne yazıkki emek versen sorular çalınıor dağıtılıor sonra sende emek bekle bundan millet emek vermeden kalem sallamadan atanıolar.avrupa birliğine nimet hanım anaokulundan başladı bizden 3 yılıhn senedini imzalatttı aceba kendinin 3 yıllık yaşama garantisi var mı?bizim gibi mağdurların ahı onu nyaşatır mı?gelelelim anaokuluna aldıkları üniversite bile görmeyen açıköğretimö okuyup masraf bile yapmayan artı nerde nasıl davranmasını bilmeyen 40 puanlık eğitimsiz kişileeri öğretmen yapan bu insan düşünmüoyormu aceba bu çocuklar nasıl eğitim alacak.isyan ediorum artık dağamı çıkalım bizdemi kötü olalım kötülerin dünyasında bize yer yok mu ya yeterrrr arrrtıkkk duuuyy sesimizi.teknoloji tasarıma bizden alın.ne işi var beslenmesnin teknoloji tasarımda.avrupa da meslekler lise düzeyinde bizim tükiyemizde üniversite okuoruz yine mesleğimize kavuşamıoruz.medem almıosunuz kapatın ünivresitedeki bu bölümleri.yeter onca insanın parasını yediğiniz

  31. bizde nakış bölümde okuyoruz iki arkadas sizin yazısmalarınızı okuduk ve cok üzüldük lise 3 de okuyoruz ve emeklerimizin bosa gitmesini istemiyoruz ne yapmalıyız arkadaslar fadime ve neriman

  32. selçuk nakış mezunuyum tek umudum gazi bizim hocalar anca çene çalıyor ve küstahlık ediyorlar.hepsine yazıklar olsun.bizlerin sayesinde evlerine ekmek parası götürdüler ve teknoloji tasarımına geçmemiz için hiçbir şey yapmıyorlar.haram olsun aldıkları para boğazlarına dursun inşalla

  33. ben mehtap 2001 s.ü.mezunuyum 2005 te atandım iyi bir dersaneye gittim 4 saat uykuyla gezdim 80 kişi aldılr ve girebildm pes etmeyn allah yardımcınız olsun 2001 mezunlarınada slm

  34. yorumlarınızı okuyunca cok üzüldüm..lise 3 e gdiyorum.gercekten ne yapıcamı bilmiyorum. diplomalı ev hanımı olmak istemiyorum(emeklerimin boşa gitmesini istemiyorum)

  35. sevgili meslektaşım eğer büyükşehirde yaşıyorsan özelde asgari ücretle şanslıysan iş bulursun.aksi halde imkansız.ben bursada aradım olmadı.2003 mezunuyum ikinci kez kpssye giricem.sen de şansını dene.branşımı sevmediğim için bunca sene girmedim.işte son umut.diplomalı ev hanımıyım.

  36. slm arkadaşlar ben de selcuk ünv 2005 mezunuyum .sınav 1 kere gırdım bır daha gırmedım .atama olmayınca çalısmak içimden gelmıyor bos bosuna okumusum bır bızım bolume şans verılmıyor.artık bızede verılsın

  37. tamam bize de şans verilsin.hadi çubukçu bize de şans ver.az önce okul öncesi yorumlarını okudum ağlamakla gülmek arasında kaldım.bi de bize bak.arkadaşım söyle ne diyorsan yapalım.zekeriya kardeşim sesin çıkmadı bi daha çok umutluydun.sana gönül hocanın bi sözünü söyliyeyim mi oturduğun yerden kimse sana gel affferim demez.hocam oturmuyoruz.hala popomuz düz belimiz bükük.kambur olduk fıtık olduk.hani diyorum ki bu çocuklar emek verdi bari liselerde branşlarını kapatmayın o kahrolası sınav yine olsun benim çocuklarım başarır deyin.hazır ankaradasınız.sizinde emekleriniz boşa gidiyor.bilge hocam unutalı çok oldu.siz hatırlayın.bakın okul öncesine.artık söküğümü dikmek için dahi iğne almıyorum elime.

  38. bende s.ü. nakış mağduruyum 2004 mezuuyum yıllarca sınava girdim olmadı olmuyor hem çalıştım hem okudum işten gelince gece yarılarına kadar nakış işledim erken kalktım işe gittim 4 senede bitirdim çektiğim yorgunluk döktüğüm gözyaşı yanıma kar kaldı bide ailemin boşa giden umutları…şimdi diplomalı ev hanımıyım aldığım kredi borcuda cabası ödeyemiyorum ve her geçen gün artıyor ne diyecekler biz okuttuk iş vermiyoruz eşşek gibi ödemi diyecekler kusura bakmasınlar atarlarsa ödeyebilirim yada ancak canımı alırlar…etrafın sözleri ise canımı burnuma getiriyor zaten boşuna okudun ,okumuş ama ….b…b…k olamamış…vs vs emeklerim haram olsun

  39. evet açıklandı.40.000 öğretmen alınacak.hadi bahse varım.2 kişiden fazla almazlar.o da 80 puan üzeri.nakış diye bi bölüm yok zaten.el sanatları var.arkadaşlar adamlar bizi yok sayıyor.bizde burda birbirimizin olmayan umutlarını son damlasına kadar emiyoruz.ya ben elsanatçısıysam deli gibi 4 sene neden iğneyle kuyu kazdım anlamadım.lanet olsun.allah alayını kahretsin.yatırdığım harçlar zehir zıkkım olsun.1 lira burs almadım.allah kör yanlarından çıkartsın.

  40. hiç bir sitede nakış öğretmenliği geçmiyor.el sanatlarıymış.şuan o kadar sinirliyimki bu bölümü seçtiren annemi aramamak için zor tutuyorum kendimi.kızmeslekmiş,orda erkek yokmuş.çok güzelim ya beni bekliyordu erkekler.ya anlamıyorum müdür seni çağırdı bu kızına yazık olur al sayısalda okusun dedi sen daha mı iyi bilicen.şimdi de cahillik işte diyor.ona mı kızayım baştakilere mi kızayım kendi kaderime mi kızayım söyleyin ya.çalışmıyorum ya tamam.kita mitap yok artık.olmayan atamaya bi de masraf yap sınava gir.yetey artık harcadım nakış uğruna hem kendimi hem paramı.zehir zıkkım olsun.ben bursa başvurmaya utanmıştım onlar utanmadı.yazık babama yazık kardeşime.

  41. merhabalar arkadaşlar bende 2009 s.ü nakış bölümü mezunuyum.malesef kpss madurlarındanım.ama sizlere göre biraz şanslıyım kendi memleketimde meslek yüksek okulunda ücretli olarak çalışıyorum çok da memnunum nakış derslerine giriyorum ayrıca kpss sınavınada hazırlanıyorum ales sınavınada gireceğim hiçbir şekilde pes etmeyin arkadaşlar herkese başarılar diliyorum

  42. bende s.ü.mezunuyum aynı dertlerden muzdaribim şunu çok merak ediyorum okul öncesinde usta öğreticilik bittide bizde neden bitmiyor bizi neden ortaöğretim mezunlarıyla aynı statüde çalıştırıyorlar halk eğitimde değerimizi bilen dahi yok en kötü yerlerde çalıştırıyorlar acaba şu yazılanları bir yetkili okuyormu okuyorsa bilsinlerki bu yapılanlar kimsenini yanına kalmaz ALLAH görüyor.

  43. s.a bnde 2009 selck meznym .buyuk sehırde ıs bulrsunz demsler ozel sektorde ozel sektor arkdslar işi bilen arıyor ne okudugun umrlarnda deıl. kucuk bı konfeksıyna gırdm dedmkı bn hem ıkı yıllk hem 4 yıllk nakıs oğretmnym bna adesinatorlugu oğretn temelm var parada ıstemyrm..adam ne dese begenrsnn bız iş öğretmyz bılıyrsan gel ne okudgn onemlı deıl…:( yıllrca ınsnlar bılgıstyrlı makınaye gecmıs bı cacgdalar bız kasnak salladık sımdı koca bı bos ınsanımm yazık deılmı aılmee benım gelecgımee gecn yıllraa emeklereee. gercı ayla hoca demstı sız atanamazsnz ozel sektor aryn dıe haklıyms onuda bulamadk hocamm

  44. ve memrlar nette kı toplanma yeri bos nakıscılr toplanamaıo. kızın bırı bn dava ctım dedı aylarca bılgsyrn basndan kakmadm bı haber ıcın ha bugun ha yarn.. sonrada kızdan cvp bn kımseye bılgı vermk zorunda deılm ve sonuc dava hala acılmaamsss artk oraya gırmıoyrm bılıorm kı ordan hıc bırseyy cıkmaz . malesefff

  45. Mrb nakış mağdurları.Ben 2001 S.Ü mezunuyum.yıllarca sınava girdim,her sınav bir yıkım oldu.artık umudumu kaybettim.son sınava girmedim bu yılda girmeyeceğim.2Çocuğum var biri henüz bebek onları bırakıp boş bir umut uğruna il yollarına düşmek onlara yapılmış bir haksızlık gibi geliyor bana.Dersane diyorlar? Herkes dersaneye gidecek kadar şanslı değil.Fakültede verdikleri dersler zaten belli.Kısacası şahsım adına çok umutsuz bir vakkayım.Şimdi tek yaptığım atanan öğretmenlere bakarak gizli gizli, içten içten ağlamak.hepimizin Allah yardımcısı olsun.Umarrım Milli Eğitim Bakanlığının adaleti bizede uğrar.İyi şanslar.

  46. arkadaşlar bakın hem memurlar nete yazalım hemde yazabileceğimiz sesimizi duyurabileceğimiz bütün sitelere yazalım.sadece kendi aramızda konuşmakla bişi olmuyo hiç bişi olmuyo.artık ikinci sınıf insan muamelesi görmek istemiyoruz.atanmak istiyoruz.yani hakkımızı istiyoruz….

  47. 08 Nisan 2010 15:50 bu tarihte yazan arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum. ama arkadaşlar bakın sadece burda yazmakla olmuyor.m.e.b sürekli meil atıyorum. kadro daire başkanlığınada….. meil atabileceğim her yere…… mutlaka sesimizi duyumalıyız.. ama birilerinden bişi bekliyerek değil herkes bireysel olarak bişler yapmaya çalışsın lütfen mutlaka sesimizi duyacaklar burası türkiye neyin ne olcağı belli olmuyor.sonuna kadar mücadeleye devammmmmmm

  48. merhaba ben 2003 gazi nakıs mezunuyum.allah hepınıze kolaylık versın ama bu kadar umıtsız olup sabrınızı ve okuyanların sabırlarını tuketmeyın.dıger bolum mezun sayılarıyla oranlarsanız bızım bolum cokta kotu almıyor ve her bolum 85 90 kpss yle alırken bızımkı ne 72 73 yetıyor.ben mezun olduktan sonra evde ve kucuk bırde bebegımle calıstım ama gezmedım 1 kac ay cokta zorlanmadan 74 alıp atandım.kesınlıkle calısınca oluyor askınızı sevkınızı kırmayın.dedıgım gıbı bebegım 8 9 aylıktı calışmaya basladıgımda 1 yasındayken sınava gırdı ve 10 aylıkken yurudu.kımsem yoktu bırakabılecegım ama yınede kazandım.sonra alan degısıklıgı yapıp teknolojı tasarıma gectım.yeterkı ısteyın…ıyı calısmalar…

  49. saolun sizin sayenizde tekrar kpss çalışmaya başladım son sınıf öğencisiyim bu yıl olmuycağını biliyorum ama ellimden geleni yaptım Rabbimden ümidimi hiç bir zaman kesmedim sabırla bekliyorumm:))ALLAH herkesin yardımcısı olsun..

  50. allah hepimizin yardımcısı olsun ama birlik olmamız lazım ki birlikten güç doğar sesimizi duyuralım ağlamayan cocuğa meme vermeziler malesef okumakla olmuyor gıdacılar atanıyorken bizim hakkımıza biz bakaka kaldık neden onlar aasıldılar bizde başara biliriz dilekçe yazmışlar bizim bölümden ama küfreder gibiymiş biz duyduk önce dilekçe yazmayı öğrensinler demişler haklılar istemesini bilmiyoruz acı ama öle

  51. merhabalar…ben de bu sene mezun oldum sınava gırdım ve iyi gecmedi kolay olmasına ragmen egıtımde zorlandım…50puanla atanan bölumler var bı de bızım bölumun puanına bak..tamam yuksek deıl ama atama yok…3 -4 kısı anca atıolar…bize yaplan haksızlıktır bu…ne bıcım bı devlet mılletımız var anlamıyorm..sistem tamamıyle yanlış…nakıs olmazsa teknolojı tasarımamına atasınalr dedık onu da onaylamadıalr…Allahlarından bulsunlar.bu sene ders çalışmakla gecıcek ömrüm…Allah yardımcımız olsun ıns…

  52. slmlar herkese.2007 gazi mezunuyum.sınava girdim.istediğim gibi geçmedi.bu bölümü okuduğum için çokk pişmanım.verdiğim emeklere harcadığım onlarca paraya yazık diyorum.yinnede her yıl bir umutla kpss ye giriyorum.bu sene çok çalıştım ama olmadı yinede.o bölümü üni de ya japatsınlar yada kız mesleklerde açsınlar veya tektas. atasınlar bizi.asıl bizim hakkımız o.hakkımız elde etmemzi içinde üniversite hocalarımızda bize yardımcı olmamlılar.uğraşsınlar en azından.selametle..

  53. bende 2002 gazi mezunuyum 5 yıldan beri halk eğitimde çalışıyorum. Arkadaşlar boş durmayın müracat edin çünkü sizlerin hakkı ben kaymakama kadar çıktım şimdi yazın bile çalışıyorum okuyupta evde oturmak kadar zor bir şey yok.Unutmadan danıştaya eğitimsen dava açtı mail gönderin gerekli yerlere yoksa daha çok yazışırız

  54. ya arkadaşlar ben daha lise son kız mesleği okuyorum ama bu yorumları okuyunca korkmaya başladım iyice ben napam lisede nakışı tercih etmiim mi ya bişey söleyin bana nolursunuz yoksa kafayı yiyecem ztn adam gibi bişey okumuom 🙂

  55. 2007 SELÇUK MEZUNUYUm.cokta büyük bişe oldu ya.4yıldr kpss ye giriyorum sonu hep hüsran.artık kafayı yeme noktasna gelmiş bulunuyorum en sonunda intihara kalıyo iş bıktım artık herkesten bişeler duymaktan en sonunda gerizakılı olduğumuzda kanıtlandı ailem ve cevrem tarafından.daha bana ne olur bu hayatta.tek kelimeyle kendimden iğreniyorummm.artık dua diyorum ölmek için işe yarayamamak kadar insanı kemiren bişe yok şu hayatta artık bktım herseyden hayattann.ne yapacagımı bilemiyorum çalışmasam gam yemicem ama sanırım dedikleri gibi gerizekalıyım sonunda bende inendım buna.haklılarda.umarm yoluna girecek bişeler kalmştr bu hayatta yoksa…..

  56. slm 2006 g.ü nakış mezunuyum.2 yıl köylerde sınıf öğretmenliği yaptım şu an halk eğitimde nakış kursu açıyorum.bende yitirdim umudumu.4yıl boşuna okumuşuz.yurt köşelerinde sabaha kadar boşuna kasnak sallamışız.bu ülkede teröre karışıp dağdan inenlere bile SAYIN diye hitap ediliyorsa bu devletten ne beklersin ki.kendi söküğünü dikemeyen beslenme bölümünü bile teknoloji tasrıma atadılar adletmi bu şimdi.her yıl binlerce İMAM atanırken bizim sesimizi NEDEN duyan yok.tayyip hiç bir yerde imam açığı bırakmadı ama öğretmen açığı çok.zaten sınavada boşuna hazırlanmışız arkadaşlar baksanıza 120 de 120 yapan zekilerde varmış bu ülkede.sınavda kopya çekildiği apaçık ortadayken hala bişeyler yapılmıyorsa devlette dayın varsa yaşarsın bu ülkede.

  57. ya bnd bu sene mezun olucam ama okuduklarmdan dolayı bnde ürktümm boşunamı okuyoruzz yanii bu bölümü teknoliji dersi bzm bölüme verlmesi gerekio çok saçma

  58. 2002 gazi mezunuyum kazanamamızın geri zekalılıkla alakası yok 2007 90 net e.bilimlerinden yaptım bana 60 net geldi şimdi puanları bile çalıyorlar 4-5 yıldır puanım 59 geliyor hatta netler bile neredeyse aynı bu sene kesinleşti kopya çekenlerin yıllardır elini kolunu sallayarak sınava girdiği. başka çaremiz yok tekrar sınava hazırlanacağız sabredelim sonu hayır olur inşaallah

  59. MERABA ARKADAŞLAR HAYDİ KIZLAR OKULA DENİLİYOR TABİ BU GÜZEL BİR ŞEY YA OKUYAN KIZLAR NERDE NE YAPIYORLAR BİZ SESİMİZİ ÇIKRTALIM MESLEKİ EĞİTİM SÖZEL HARİÇ TÜM BÖLÜMLERİ TEKNOLOJİ TASARIMA ATANIYOR BİZİ NEDEN ALMIYORLR HAALK EĞİTİMİDE USTA ÖĞRETİCİLER ALMİŞ BİZ PROJE GETİRECEKMİŞİZ BİZİ ANA OKULU ÖĞRTMENİ OLARAK ATAMIŞLAR ŞİMDİDE AÇIK ÇOK ORAYA ALSINLAR BİZ BİR ARAYA GELELİM EYLEMSE EYLEM ÖRĞÜT KURALIM BİRİLERİNİN HAKKIMIZI GASP ETMESİNE BU KADAR SESSİZ KALDIĞIMIZ YETER

  60. AEKADASLAR BASBAKANNIMIZ DENILEN SAHSIYET BIZI 9 YILDIR OYALAYIP DURUYOR HEM TARIHINE GEELNEKSEL EL SANATINA SYAGISI YOK HEM KULTURUNE ARKADASLAR BIZI SAYMAYANI BIZZDE SAYMAYALIM HAZIRANDA SANDIK BASINA GITMEYELIM ANLASILSIN BIR SOZCUMUZ OLSUN IMZALARIMIZI DILEKCELERIMIZI ONLARA GONDERELIM SU AN TURKIYENIN HERYERINDE NAKIS OGRETMENLIGINDEN MEZUN BIRSURU OGRENCI VAR VE BIZIM BUNU GEREKLI DILEKCEYI BU SAYFAYA ATALIM AYNI DILEKCEDEN ALIP IMZALAYALIM VE SOZCUMUZE ANKARAYA GONDERELIM ODA GOTURUP MECLISE NIMET CUBUKCUYA ILETSIN YOKSA BU FIKIRDEN BASKA FIKIR AKLIM ALMIYOR MEZUNUM BEN YADA MEZUN OLMAYAN CARESI OLAN GAZI VE SELCUKLULAR MECLISE GIDIP EYLEM YAPALIM BEN ANKARAYA GELIRIM BUNUN ICIN MEZUN OLMADAN BU ISI YAPALIM ARKADASLAR

  61. arkadaşlar bela okumakla olmaz bu işler.sen hem puan alama hemde atanmayı bekle zor biraz sıkar.görüldüğü gibi yetmiş üstü alan sözleşmeli yada kadrolu atanıyor.üstelik teknoloji tasarıma da şuan atamamız var.biraz kasnaklardan başınızı kaldırında ders çalışın.eğitim konularında sıfırız.nakış dışında bi b.. dan anlamayan öğretmeni bende atamam.

  62. Allah aşkına bu sene teknoloji tasarıma nakış öğretmeni gidebiliyor mu duyuruyu okudum nakışı göremiyorum giyim var biz üvey evlat mıyız anlayamıyorum

  63. ben de s.ü.2006 mezunuyum hala atanmadım bu sene de gireceğim bakalım az biraz çlışıyorum ama çocuklu olunca biraz zor. acaba nakıştan kaç kişi atarlarki yine bir iki kişidir teknoloji tasarıma atarlar mı acaba. bilgisi olan söylesin herkese şimdiden başarılar diliyorum

  64. mrb arkadaşlar ßen El sanatları bölümü Lise 3 gidiorum ve nakış öğretmenliğini istiyorum. Sizin isyanlarınızı okuyunca ne diyiim korktuum. ßana bölüm hakkında bilgi ve yardımcı olmak isteyen Cvp yazabilirmii.Sizce nakış bölümünü seçerek hatamı yapmış olurum . Hocalar öğretmenliği çook övüyorlaar işsizkalmazsınız diolaar ama burda siz atanmadıık die isyan ediyorsnuz.. Ve beniim kafam karma karışıık Bir yerlerdeen bilgi edinmeem lazıım. yardımcıı oluun. Cvp atarsnız seviniriim

  65. Selam ben de s.ü. mezunu diplomalı öğretmen adayıyım.Kadrolu öğretmen olmak artık hayal bu branşta.Diyorlar ki noksanın var ki atanamıyorsun.Ben de evet diyorum eksiğim var.30 puanla öğretmen olanın eksiği yok 80 puan alamayanın eksiği var.Ne yapalım haktan hayırlısı olsun.

  66. arkadaslar nakış öğretmenlığinii istiyorum ama aklım çok karısık hal eğitim de de calışlşma olanakları warmış oğretmenlerrimiz bizleri nakış öğretmenliğine yoneltıyolar ne yapalım aklımız dcok krıstı yorumları gorunce ne yapmalıyım nakış ogretmenlığını okumalımıyım?

  67. nakış öğretmenliği okuduğunuz taktirde hiç bir iş olanagınız yok arkadaşlar anca atanıp öğretmen olmanız lazım ondada kpss den 80 almanız gerek …. he başka işler var nakış desinetörlüğü va ben onlarıda biliyorum ama piyasa pişmiş eleman istiyor mektepli değil alaylı yaniii ben çok pişmanım keşke başka bölüm okusaydım yada hiç okumasaydım liseden bir yerde kendimi geliştirseydim 27 yasındayım hala ücretli öğretmenlik yapıyorum her yaz iş telaşı var bıktım ama başka çaren olmuyor çekiyorsunnnn ………..

  68. ne yazıkkı işsizligin hüküm sürdügü bir ülkedeyiz bunun yanısıra gereksiz bölümler acarak ögrencileri tesvik ederek bos bir ugras için mesgul ediyolar yazıktır günahtır ögrenciyede emeginede ösym baskanını siddetle kınıyorum habire bölüm acacagına önce gereeksiz bölümleri kapatsın

  69. slm bende 2007 gazi üniversitesi nakış öğrt mezunuyum.halen atanamadım.benim üzüntüm bana yetmiyormuş gibi çevremdekilerde okuduğun bölüm,bölüm değilmiş sözleri ve buna benzer sözler beni bitirdi inanın.hiç bir yerde iş bulamadım.ücretli öğrt bile tanıdıkla oluyor.olgunlaşma enstitüsü bile daha söze başlamadan nakış kelimesini duyunca öğrt fazlalığımız var.öğrt almıyoruz diyor.hastanede hostes olarak çalışıyorum 700tl çalışiyorum.iş arkadaşların bile acıyorlar gibi bakıyorlar.aldığım öğrenim kıredisini ödeyememekde cabası……

  70. ne askerimizin ne yaşlımızın ne gençlerimizin değer gördüğü falan yok…göz boyayıp oy alıyorlar …okuyanlar boşa 4 sene koca bir emek…sonra part çalış ezsinler insan yerine koymuyorlar…UYAN millet uyan daha kaç yıl uyuyup kalacaksın bu derin uykudan!tembel ,cahil,bir millet olmamızı istiyor bizim hanedan!bu gidişle kalkamayacak bu koltuktan…artık uyan korkma ses çıkar haksızlıklara…

  71. oy verenler nerdesiniz memnunsunuz halinizden değilmi?Rahatınız yerindemi şehitler arttıkça artıyor her geçen gün ,senin de çocuğun şehit olunca ya da lüks yollar yapılırken kaza sonucu yada çukura düşüp ölünce mi anlıyacaksın!yani geç olduğunda…en değerli komutanlarımız hapiste çürürken nasıl içim rahat olayım ben TÜRK evladıyım…NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!

  72. ARKADAŞLAR BEN KADROLU NAKIŞ ÖĞRETMENİYİM AMA ATANSANIZ BİLE BİRŞEY DEĞİŞMİYOR BU SEFERDE ÖĞRENCİNİZ OLMUYOR HİÇ DEĞİLSE BÖLÜMÜNÜZÜN ÖLÜMÜNÜ İZLEMİYORSUNUZ.YOL YAKINKEN KENDİNİZE YAN ALAN EDİNİN BELKİ FARKLI ALANLARLA KENDİNİZE BİR YER EDİNEBİLİRSİNİZ YA DA ÖZEL SEKTÖRDE ŞANSINIZI DENEYİN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

  73. bole knusmalarla komik oluosnz adam kalkms atanamayan ogrtmene oyunuda al gt dio sz ne diosnz … bide taban puanlara bakin ksura bakmaynda o puana yuksek okullarn ii bolumleri bile almio bide kaldi ogretmenlik olursa atamasi da o kadar olur iste burda sanal knusacagnza duzgun calisip baska dzgn gzl bi bolume gtseydnz klavye knusmasiyla halolmuo bu isler istedgnz kdar knusun burda bakalm kaciniz atanacaksnz

  74. ben2002 s ü mezunuyum hala atanamadım evlendim 3 çocuğum var derse çalışamıyorum üniversitede çok ders verdiler kpss deonları soruyorlar geceler boyu nakış işledik

  75. 28 şubat sürecinde başımızdaki pislikler başka bölüm seçmemize izin vermedi öyle konuşması kolay türkiyede ne düzgün gitmişte alan seçimleri normal olsun sende laf mı söylediğini sanıyorsun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*