Teknoloji ve Tasarım Öğretmenliği Atamaları Taban Puanları


55 yorum

  1. yazıklar olsun nimet çubukçuya teknoloji tasarım ögretmenligi atama taban puanlarını 57 den 66 ya yükseltmiş. o kadar ögrencinin hakkını nasıl ödüycek… bu devlete sanatçıda lazım!… avrupa birligi uyum yasasına uymak için ana sınıfı ögretmenliginin önünü açtılar binlerce anasınıfı ögretmen ataması yapıldı madem avrupa uyum yasasına uymak zorundalar peki neden ilkögretim okullarında sanatsal derslerin ögretmenlerinin önü açılmıyo atamaları kısıtlı yapılıyo? avrupada sanata ve sanatçıya büyük önem verilir!. çocugu taa ilk okuldan başlayarak yeteneklerine göre yetiştirirler.

  2. Adamlar daha nasıl önümüzü açacaklar arkadaşlar? El insaf! 98 puanla açıkta kalan öğretmenlerimiz var; yukarıda yorum yazan iki arkadaşa sesleniyorum: yuh yani…

  3. giyim öğretmenliğini bitirdim ve nereye gittiysem hep ücretli çalıyo halk eğitim de dahil madem ihtiyaç var niye kadro yok iş-kur AB projesinde halk eğitim ortaklığında kurs açıyo yana yana öğretmen arıyolar ihtiyacı bu kadar fazla olan bir bölümün çıtasının bu kadar yüksek, alımının bu kadar düşük olması ilginç

  4. arkadaşlar bu atamalar hangi alanlardan alınmakta bir bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın ben ev ekonomisiyüksekokulu 4. sınıf öğrencisiyim.formasyon almadan 75i geçtğimiz taktirde öğretmenlik hakkımızın olduğu doğru mu ayrıca formasyon alarak ya da almayarak ev ekonomisi yüksekokuluna teknoloji tasarım öğretmenliği verilmekte mi

  5. Yukardaki arkadaşa katılıyorum.Bu ülkeye sanatçıda gerekli.Okul öncesi na kadar gerekliyse.Gardner ın çoklu zekasını hatırlayalım.8 türlü zeka var.Resim derside yetenek gerektirir.Yeteneklerin ön plana çıkartılması gerekli.Nasıl fen,matematik dersse resimde bir derstir.Bunu artık kafanızın bir kenarına sokun.Artık bizde ücretli çalışmak istemiyoruz.Resim öğretmenleri ayrıca burjuvazidir,bunuda unutmayalım.

  6. Arkadaşlar te.ta bölümünden atanan bölümler:el sanatları,nakış bunlara bişey diyecegim yok ama şu saçmalıga bak beslenme bölümünden alınıyor sebebide bölümün içinden tasarım geçmesi deniliyor.sadece giyimden alım yok.suçlusu bölüm başkanları ve rektörlükler onlar ihtiyaca göre yöke alımların hangi bölümlerden alımın olması gerektiği belirtiyormuş…

  7. arkadaşlar ben giyim öğretmenliği mezunuyum gelin gazetelere şikayetlerimizi gönderelim belkimilli egitimden sorumku nimet çubukçu okurda sesimizi öyle duyuruz.kabul edenler cevap yazarsa sevinirim .

  8. arkadaşlar ben teknoloji ve tasarım öğretmeniyim. 2008 döneminde atandım. ve beslenme öğrt çıkışlıyım. haklsınız keşke bizi tek.tas öğrt diye değil beslenme öğretmeni olarak atasalardı da biz de kendi işimizi yapsaydık. bu şahısların suçu değil ki…

  9. Burçin arkadaşıma katılıyorum .Bende Beslenme çıkışlıyım ,atamam iş eğitimi oldu.Şimdide te ta.Ben kendi branşımı istiyorum arkadaşlar,benim durumumda o kadar çok arkadaş varki! her keside kendi alanlarında atmaları gerekir.İlk yapacakları iş, Meslek liselerini iyileştirmektir.Malesef tam tersine ne kadar Mes.Lisesi varsa kapatıyorlar.Devletimizin sadece beyin gücüne ihtiyacı yok Hem beyin hem yetenek bizlerde mevcut bizleri değerlendirsinler ve atamalarımızıda branşlarımıza uygun yapsınlar yeter..Meslek liselerinin önü açılırsa tüm sorunlarımız kalkacaktır buna inanıyorum..Her kese iyi ramazanlar vede iyi bayramlar..

  10. yuh be arkadaş!elin beslenmecisi atanıyor, elin matbaacısı da atanabilir miyim diye soruyor yüzsüz yüzsüz.ya arkadaş hadi atandınız, ne öğreteceksiniz? ne bilginiz, birikiminiz var ki bu bölüme talipsiniz? öğrenciniz olacak kişilerin arada kaynayıp kaynamaması hiç önemli değil değil mi? tabi ya paşamız, sultanımız tek açıkta kalmasın. utanın be. bi de öğretmenim diye geziniyorsunuz.

  11. bizim bölüme gözünü dikmiş,öğrenciyi düşünmeyen aç çakallar hadi kına yakın,bu derse uygun olan tek anabilim dalı bu yıl itibariyle kapanmıştır.yani sizlere ömür. artık matbaacısı da üşüşür iştah kabartan leşin başına, modacısı da, dökümcüsü de…

  12. ben gazi üniversitesi aile ekonomisi ve beslenme öğrt okuyorum mezun olunca tekn. tas. öğrt ne atancagım söylüyo hocalar bu konuda bilgi verirminiz başka tercihte yapabilir miyiz

  13. elsanatları öğretmeni olarak mezun olan dört yıllık üniversite mezunları atanamıyor teknoloji tasarıma en eygun bölüm biz olduğumuz halde neyi kıstas alıyorlar bu atamaları yapanlar yazık diyorum kimin hakkınk kime veriyorsunuz haram zıkkım olsun yedi yıldır atanamadım harcadığımız para emek kim duyacak sesimiziiiiiiiiiiiiiii

  14. ben 4 yıllık işletme fakültesi mezunuyum. 2 yıllık maliye – muhasebe mezunu iken marmara ünv. teknik eğitim fakültesinden 1 yıllık eğitimle pedogojik formasyon eğitimi aldım. 1994 yılından itibarende ücretli, vekil öğretmenlik yapıyorum. iş deneyimim yıllardır var. Bizim gibilere ne şekilde kadro hakkı doğuyor. neler yapmalıyız.

  15. şu giyim öğretmenliğinden mezun arkadaşlar bu teknoloji tasarım dersi sanki direk sizin için müfredata konmuş gibi neden bizi almyorlar falan demeyın şu dersin amaçlarını bi okuyun bakalım sizin bölümünüzle bi ilişki kurabilecekmisınz.ben tef tasarım öğrt. okuyorum bu bölüme bizi almıyorlarsa bence siz hiç düşünmeyin bile… Teknoloji ve Tasarım Dersinin Amaçları Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı nı tamamlayan öğrencilerin; 1. Merak eden, soru sormaktan çekinmeyen, gözlem ve araştırma yapmaya hevesli bir kişiliğe sahip olmaları, 2. Çevresindeki olay ve mekânlar arasındaki ilişkiyi kendine has bir bakış açısıyla değerlendirmeleri, 3. Karşılaştıkları güçlükleri yenmek için özgün çözümler üretmeleri, 4. Öz güvenini, hayal gücünü ve estetik duygularını geliştirmeleri, 5. Kendisi ve çevresi ile barışık, rekabete ve yeni yaşantılar edinmeye açık olmaları, 6. Bağımsız olarak düşünebilme alışkanlığı edinmeleri, 7. Özgün tasarımlar ortaya çıkarmaları, 8. Aldığı kararları değerlendirmeleri ve sorumluluklarını taşımaları, 9. Gelecek ile ilgili kurgular yapmaları, 10. Teknolojik gelişmeler karşısında kendilerini yenilemeleri, 11. Duygu ve düşüncelerini farklı yollarla ifade etmeleri amaçlanmaktadır.

  16. müjde arkadaşlar tef mezunlarının bazı bölümleri alan değişikliği yapıp tasarım ve teknoloji öğret. atanabiliyor.. mesala matbaa öğrt. mobilya. öğtr. gibi meb.gov. kimler öğret. olabilire bakın.

  17. CEVAP VERİNNNNNNN LÜTFENNNN!!!!!BEN ATATÜRK ÜNİVERSTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI 2010 MEZUNUYUM…FORMASYON DA ALDIM..BEN TEKNOLOJİ TASARIM ÖĞRETMENLİĞİNE ATANABİLİRMİYİM….LÜTFEN BİLENİNİZ VARSA CEVAP VERSİN…………………………

  18. betül dedi ki… önüne gelen tek. tasarıma atanmak istiyo bu ne yaaaaaww BU YORUMA KATILIYORUM AMA BENİM GİBİ 4 YILINI EMEK ETMİŞ VE ÖĞRETMENLİK İÇİN FORMASYONUNU ALMIŞ STAJINI YAPMIŞ BİRİ ATANMAK İSTER TABİKİ…..eskiden iş egitimi dersine benim bölümüm atanıyodu ama dersin adı teknoloji tasarım olunca artık atamadıklarını duydum…kesin bi bilgi bulamıyorum bu yüzden belki bilen biri vardır diye soruyorum…BİLEN BİRİ CEVAP VERSİN…..

  19. 🙁 90 la matbaa öğretmenliğine atanamıyoruz ne yapalım. Şimdi kesin olarak bilen var mı bizler yani tef mezuları matbaa öğretmenleri teknoloji tasarım bölümüne atanabiliyor muyuz?????

  20. Burada tek bir gerçek var o da eğitim sistemi şizofrenik bir hasta, ne zaman ne yapacağı belli değil.Hem kendine hem etrafına zarar veriyor.Bu sistem böyle, zamanında öğretmen açığını su ürünlerinden ziraat müh. den, turizmden kapatmışlardı, şimdi de öğretmen fazlalığını bu şekilde bertaraf etmeye çalışıyorlar.Kimse mantık aramasın, ben de 7 yıldır atanamayan resim öğretmeniyim ve bu yıl Tek.Tas. için 3. öncelikli olarak lütfetmişler bizim branşı.Bu hasta adam düzelmedikçe sen benle düzelmez bu düzen.Tek umut sandık başında, bunu herkes iyi düşünsün…

  21. Arkadaşlar puanlarınız çok yüksek değilki 80-90la atananlar ne yapsın lütfen biraz utanında ders çalışın ben giyim öğretmenliği mezunuyum hemende 85ten aşağıya atandığımız bir dönem yok sizler daha düşük puanlarla feryat figan ediyorsunuz lütfen arkadaşlar halinize şükretmeyi bilin resmen yata yata atananlar var.

  22. Betül kardeş Allah kimseyi dara düşürmesin ne diyelim sen denize düşsen yılana bile sarılırsın niye şimdi millete hava atıp duruyosun bırak böyle fırsat verilmişken herkes değerlendirsin

  23. kardeşim altı üstü öğretmenlik, müfredatı verirler uygularsın en azından 4 sene öğretmenlik dersi aldık.Eskiden bir ziraat müh.ünü 2 ayda öğretmen yapmışlar,ilkokulda koşan öğrencinin kafasına vurup düşürüp öldürmüş.ceyhun 11 madde yazmış,o özellikler bütün bölümler için geçerlidir.Taban puanınız 10 kardeşim ne artislik yapıyonuz.Adam dana gibi gezip yiyip içip yatacak sınava girip 2 şık karalayıp 11 alıp öğretmen olacak vay anasını enayi gibi başka bölüm okudukkk…

  24. evet bı zıraat muhendısı bıle ogretmen olmus … bu yenı verılen karardakı yanlıslık ne ? öncelik zaten teknoloji ve tasarım ogretmenlerını . baktımda basvuru sayınızla alım sayınıza yıllar toplamındakı , bu kadar haksızlık dıye soylenıyorsunuz , pekii neden basvurunuz az? oyle cok yuksek taban puanlarınızda yokmus! ki adamlar simdi sızın 0 puanda olanınızı dahil alcaz dıyorlar neyın kavgasını yapıyorsunuz. Ve bır arastırma daha yaptıgımda hala daha oklulların cogunda resım-iş öğretmenleri zaten bu dersın basında. sız ne verebılırsınız kı sorusunu bizlere sormadan önce bıraz dusunmelısınız? açık var ve bu açık kapatılmaya calısılıyor , akılda su soru var aslında , bunca yıl bu acık yok muydu da şimdi ? bunca yıl bu kadar öğretmen neden açık varken bekledi? seçimler sayesinde kozlarını oynuyuor adamlar işte , bi,zde açlıktan atlıyoruz herseye , 4 yl essekler gıbı calıs , adı olan unıversıteye gır 4 yılda basarıyla bıtır ve gel bırde meslektaslarınla tartış:) komik , bu devletın sıstemı de komik, insanlarıda komik , Benim tek dediğim şey , Bu kpss sınav sistemi zaten kökten saçmalık , onun kuralları , yöntmeliklerinden ne beklenir ki ???? siz burdan bırbırınıze haksızlık ettıgınız dusunun , asıl haksızlık bu kpss sınavının kendısı !

  25. arkadaşlar neden herkes bu kadar kırıcı. tüm bölümler arasında şu an bir kaos yaşanıyor. bunun nedeni işsiz olmamız. bizler madem öğretmenliğe adayız biraz empati kurmayı denesek. ben meslek lisesi tasarım teknolojisi bölümü mezunuyum. ve biz bu bölümle grafik, seramik gibi bölümlere yerleşebiliyorduk. nitekim önce grafik, daha sonra seramik bölümünü bitirdim. formasyonumu aldım. yıllardr bu alanda eğitim gördüm. teknoloji ve tasarım öğretmenliğini hak etdiğimi düşünmekle hata mı ediyorum şimdi. herkes kendi pencerisinden bakmayı bıtaksın biraz. bir çok insan yıllarca emek verdi. kaç yaşına gelmiş insanlarız hala bir baltaya sap olamadık. içinizi yetkili mercilere dökük haklarımızı resmen yollardan aramalıyız..

  26. ARKADAŞLAAAAAAARRRR 2009 2010 EGİTİM YILINDA FEN EDEBİYATLARA FORMASYON VERİLMİŞTİ.BEN DE ÖGRETMEN OLMA HEVESİYLE ALDIM.VE GECEMİ GÜNDÜZÜME KATIP EGİTİM FAKULTELERİNDEN GERİ KALMAMAK İÇİN ÇOK ÇALIŞTIM O DERSLERE..STAJIMI DA GÜZEL TAMAMLADIM..FAKAT O VERİLEN FORMASYONLARIN İPTAL EDİLECEGİNİ DUYDUM…NE OLURR BİLEEEEENNN BİRİİ BRNİ BU KONUDA BİLGİLENDİREBİLİR Mİİİİ……HABER DOĞRUMU YOKSAAAA

  27. ŞU AN İÇİN DEKORATİF SANATLAR ÖĞRETMENLİĞİNE ATANIYORUZ AMA ONUNDA ATAMASI YOK BENDE SÜLEYMAN DEMİREL MEZUNUYUM FORMASYON ALDIM 2011 İÇİN TEKNOLOJİ TASARIMA 3 ÖNCELİKLİ ATANABİLİYORDUK PUANLARDA 85 ÜSTÜ AMA ARTIK ODA YOK BENCE PEŞİNİ BIRAKMAYALIM 1 ÖNCELİK OLMAK İÇİN UĞRAŞALIM

  28. DENİZLİ RUMUZLU ARKADAŞ BEN BU SENE ÖĞRETMENLİK İÇİN KPSS DERSANEYE GİDİYORUM.GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI BÖLÜMÜNDEN FORMASYON ALARAK MEZUN OLDUM…TEKNOLOJİ TASARIM ÖĞRETMENİ OLAMAK İÇİN ÇOK ÇALIŞIYORUMM…BİZİ ATAMIYORLAR MI EMEKLERİM BOŞA MI BENİM ŞİMDİ OFFFF

  29. neden bu kadar uğraşıyorsunuz…Ben 2 yıllık sekreter ve ofis bitirdim … ben şuanda 2. dönem ataköyde bir okulda göreve başlıcam bana sorunlarınızı yazabilirsiniz….

  30. güzel sanatlar liselerine atamalar atanmış öğretmenleri sınava tabii tutmak yerine aday öğretmenlerden yapılırsa herkesin bölümünden atama olur suanda bir fotoğrafcılık grafik seramik gibi derslere hangi branslardan giriliyor resimden tabii çünkü bizim atanmış öğretmenimiz okadar az ki güzel sanatlardaki öğretmenlerin hepsi resim bütün branları kapmamıs durumda madem bu sekilde olacak görsel sanatları bütün güzel sanatlar alınsın bizde aynı sınav asamalarından geçtik aynı dersleri bizde gördük

  31. arkadaşlar bende 2010 atatürk üni.güzel sanatlar fakültesi gel.türk el sanatları mezunuyum.baktımda tercihlere bizden teknoloji tasarıma almıyorlar sadece endüstriyel tasarım bölümü ve öğretmenliğini alıyorlar eğer hakkımız varsa allah onlardan fazlasıyla alır.Düşünüyorumda endüstriyel tasarımın öğretmenlikle ne alakası var.yarabbim sen benim ve benimgibi mağdurların hakkını onlardan al.bu milli eğitim bakanı acaba hiç internete bakmı yormu bu insanları görmüyormu.nimet çubukçu 3 öncelik veremişti baktımda bu adam bize 3 öncelik bile vermemiş.o nu ve bütün sorumluları allaha havale ediyorum.arkadaşlar ALLAH yardımcımız olsun

  32. burda çene çalacağınıza ders çalışın allah nasip etmişse yiyecek ekmeğiniz varsa buna kimse mani olamaz iyi çalışın 90 alın sonra hangi bölüme atanabilirim acaba diye düşünün.bende okuyorum 4. sınıf öğrencisiyim şuan nakış öğretmenliğini okuyorum siz sınava çalışın tercihleri o gün bakarsınız sistem öyle bir sistemki bu gün olan sistem yarın olunca değişebiliyo onun için kafanızı yormayın boşa

  33. seramik öğretmenliği4 sınıfım benimde bölüm iş eğitimi dersine atanıyordu ama teknoloji tasarım olduktan sonra bizim bölümüde yok saydılar. ben kppsye hazırlanıyorum ama geleceğimin ne olacağını bilmeden bu çok acı verici… ve şubat 17 bin ataada kadro bile açılmadı ne olacak bu meslek liselerinin sorunu . ben öğretmen olmak istiyorum

  34. çok haklısın arkadaşım. biz resimcilerden kat be kat daha ağır dersleri gördük hemde.. resimdeki arkadaşların dersleriyle kıyaslayınca bu nasıl bir adalet dedim.bende seramik öğretmenliği okuyorum ve ne olacaak sonumuz çok merak ediyorum

  35. çoooookkk yoruldumm çoookkk…geleneksel türk el sanatları mezunuyum hiçbir yere atamam yokk…ne olurdu tek. tas.ma bizi de atasalardı…bu yıl 53 puanla zaten atanacagım yok ama çalışmaya heves yok ki…atanacagım bir bölüm olsa hayallerle gaza gelir en az 75 puan almak için çook çabalardım…ne olur bir mucize olsa geleneksel türk el sanatları teknoloji tasarıma atasalar…

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*